Toon posts:

[PHP, mysql & flash] Flashcart aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers. Al enige dagen ben ik op zoek naar een gratis shoppingcart script. Heb er al velen gevonden maar geen eentje die echt lekker werkt. Ik wil het eigenlijk alleen gebruiken om een bestelling mee te laten mailen zonder credit card validation enzo!

Er is al een flash site met alle artikelen maar deze worden nu nog met een simpel bestelformuliertje besteld die zelf de bestelnummers en prijzen uit een txt bestandje leest.

Nou liep ik via hotscripts.com tegen "HJB flash cart" aan en dat vind ik echt een gaaf winkelwagentje. Je mag hem alleen niet aanpassen van de author maar mijn probleem is dus dat ik dan aan de engelse taal en dollar teken vast zit. Ik heb gezocht of deze variabelen aan te passen zijn in een php script maar ik kan helaas niks vinden!

Is er iemand die toevallig ervaringen heeft opgedaan met flash cart??? Of mij misschien een betere cart kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe ik het net las mag je hem wel aanpassen, zolang je de verwijzingen en copyright maar laat staan, voor de rest zijn er genoeg gratis ecommerce paketten, zoals osCommerce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry dusk, maar ik ga je topic om twee redenen dicht doen. Ten eerste geven we hier in Programming & Webscripting geen support op scripts van anderen: mail daar gewoon de maker even voor, die kan je er veel meer over vertellen dan wij. Verder is de laatste vraag die je stelt een scriptrequest, en ook die staan we hier niet toe. P&W is géén afhaalbalie voor scripts op maat. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.