Toon posts:

[iPod] wat er al niet mis kan gaan..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen..

Ik heb nu ongeveer 10 maand een iPod 20GB 4G, maar hij vertoond nu al een tijdje kuren waar ik niet meer vanaf kom. Ik gebruikte hem altijd icm mijn laptop via USB2, en was bij een vriend geweest waar ik hem voor het eerst via Firewire aansloot, en weer thuisgekomen gaf hij een unknown device error (usb). Sindsdien doet hij het niet meer via USB1/2 op geen enkele PC. Toen heb ik hem geprobeert aan te sluiten via Firewire op mijn iMac en even zag ik daar de content voorbij komen wat op de iPod staat. Maar dit was van korte duur, want dit krijg ik nu ook niet meer voor elkaar..
Ik heb geprobeert te resetten (menu & select) ne meerdere pc's bij langs geweest maar zonder succes.

Mijn enige troost was dat ik hem nog wel kon gebruiken, want kon de muziek die erop stond (waar ik overigens wel een beetje flauwe van was op ten duur) nog wel luisteren.. maar nu laadt hij ook niet meer op! Niet via netstroom, niet via USB en niet via Firewire. Dus my guess is dat de battery naar de klote is, net als de USB/Firewire interface.

Nu ben ik beniuwd of ik de enige ben met deze problemen. Of misschien heeft iemand een tip? Het word nu wel tijd voor aktie namelijk, want heb nog 2 maand garantie gelukkig!

Cheers, SNAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik zou er mee naar een apple store gaan, je hebt nog garantie en je product werkt niet meer, dan moeten zij er maar voor zorgen dat het werkt.. Ik heb zelf ongeveer 2 maand nu een 20Gb 4G, en buiten 3 of 4 vastlopers(op te lossen door menu en select)nog geen problemen mee gehad. De unknown device error heb ik wel al een aantal keer gehad, dat was bij het kopieren van muziek van de pc naar mijn iPod, na een restore(linux enzo :P )Kan je via iPod updater geen restore doen, en dan de muziek terugkopieren? Zoniet, binnendoen imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

oops... please delete me

[ Voor 183% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem bij Dixons gekocht en die doen geen moeite om hem te testen. Sterker nog, de iPod wordt dan rechtstreeks naar de fabrikant teruggestuurd.. wat waarschijnlijk betekend dat ik hem een eeuwigheid kwijt ben.

Aangezien de battery leeg is en ik hem niet meer connecten op mijn PC/Mac kan ik geen restore doen met de iPod updater.

Ik denk dat ik maar voor de garantie ga dan... tenzij iemand nog met een tip komt wat ik zou kunnen proberen.

KC-Bone AAP zeg eens wat nuttigs dan :)

SNAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 17:31:
Ik heb hem bij Dixons gekocht en die doen geen moeite om hem te testen. Sterker nog, de iPod wordt dan rechtstreeks naar de fabrikant teruggestuurd.. wat waarschijnlijk betekend dat ik hem een eeuwigheid kwijt ben.

Aangezien de battery leeg is en ik hem niet meer connecten op mijn PC/Mac kan ik geen restore doen met de iPod updater.

Ik denk dat ik maar voor de garantie ga dan... tenzij iemand nog met een tip komt wat ik zou kunnen proberen.

KC-Bone AAP zeg eens wat nuttigs dan :)

SNAP
Geen tip. Maar Apple is best snel, meestal heb je binnen 1 week je spul weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 17:44

Foxz

343 Guilty Spark

Ik zou het buiten Dixons om regelen, gewoon op de Apple website een formuliertje invullen en de iPod wordt opgehaald. Ik was mijn iPod tijdens de reperatie ongeveer 3 dagen kwijt, erg weinig dus. Doe je het via Dixons dan duurt het alleen maar langer omdat zij de iPod moeten opsturen.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks.. ik zal dit proberen!

SNAP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Foxz schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 18:27:
Ik zou het buiten Dixons om regelen, gewoon op de Apple website een formuliertje invullen en de iPod wordt opgehaald. Ik was mijn iPod tijdens de reperatie ongeveer 3 dagen kwijt, erg weinig dus. Doe je het via Dixons dan duurt het alleen maar langer omdat zij de iPod moeten opsturen.
Hey Foxz.. waar op de Apple site heb je dit formulier gevonden? Ik zie door de Apple services het bos niet meer.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:43
Je kan op deze pagina een service-formulier invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik heb mijn kapotte iPod (zelfde, ook vanwege accu) wel via Dixons opgestuurd en die gaven 15 werkdagen... Als Apple zelf 3 doet dan is de keuze snel gemaakt :P
Mijne liep zonder te gebruiken binnen een nacht helemaal leeg.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik kan me vergissen, maar ik meende van de week ergens op GoT te hebben gelezen dat een Ipod (mini :? ) zich een beetje vreemd gedraagt wanneer deze op een andere PC wordt aangesloten dan waar hij al op geinstalleerd is. Had volgens mij wat te maken met de bijgeleverde Itunes software. De Ipod zou zich dan bij de volgende sessie als zijnde leeg / nieuw aanmelden oid. Neem even een kijkje in GT, misschien weten ze daar meer :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:43
Als je je ipod op een andere computer aansluit, dan zal iTunes vragen of je de iPod op die computer wilt aanmelden. Zodoende wordt alle muziek gewist en de lijst van die computer overgenomen.

Ik denk trouwens niet dat ze in GT meer weten. Het is niet voor niets een APPLE iPod :)
Pagina: 1