What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Als er dan een voor de volgende pagina komt, dan zou er IMHO ook een voor de vorige pagina moeten zijn. Soms als ik een bericht zoek in een topic dat niet te lang geleden geplaatst is, dan begin ik achteraan en werk me in de pagina's naar voren toe, en dan heb je niet zoveel aan de back-knop van je browser. 
Wel een goed idee trouwens.
Wel een goed idee trouwens.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Opera heeft het zo mooi ingebakken dat ik met mijn mouse gesture -> (Volgende pagina in history) bij geen next in history automatisch de volgende pagina in een topic krijg.
Eindigt de URL bijvoorbeeld op
(2e pagina), dan maakt hij er /4 van en gaat ie vanzelf door
Eindigt de URL bijvoorbeeld op
Het is al aanwezig als je gaat kijken in de HTML van een topic met meerdere pagina's, maar niet elke browser maakt er gebruik van. Zie ook http://diveintoaccessibil...onal_navigation_aids.html
.
Ze staan er inderdaad in, maar hoe ken ik daar een hotkey aan toe? Ik gebruik Firefox, maar het zou natuurlijk mooi zijn als het ook in IE en andere browsers werkt natuurlijk
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Dat is meer een browserissue, en niet zo zeer een bug in onze forumsoftware c.q. templates 
Dus open maar een topic in Software Algemeen daarover
Dus open maar een topic in Software Algemeen daarover
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dus maar weer openquote: icq(19:16:52) Harm: moto
(19:16:54) Harm: [rml][ feat] hotkey voor volgende pagina[/rml]
(19:17:12) Harm: het feit dat het een bug is in de browser, wil niet zeggen dat het een feature kan worden voor GoT.
(19:17:35) Harm: het is klaarblijkelijk technisch mogelijk het volgende topic te bepalen, dan kan er toch ook een hotkey aangehangen worden binnen GoT?
(19:17:44) hylke / moto-moi: Hmm, daar had ik i.d.d. niet aan gedacht
(19:17:57) hylke / moto-moi: maar afaik is er vaak wel een key voor
(19:18:19) Harm: op GoT is er iig geen key voor AFAIK
(19:18:39) hylke / moto-moi: Ik bedoel als sneltoets naar de functionaliteit in de browser
(19:18:43) Harm: ooo
(19:18:47) hylke / moto-moi: Maargoed, ik zet hem wel weer open
(19:18:48) Harm: well, in IE iig niet
(19:18:52) Harm: woei \o/
(19:18:54) hylke / moto-moi: IE zuigt!!111
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Aan een link-element kan geen accesskey worden toegekent, maar aan anchors wel (hoewel IE dan altijd nog een extra push nodig heeft omdat je anders alleen focus op de anchor krijgt en nog op enter moet drukken, maar dat is al met wat JS afgevangen).
Anyway, technisch gezien zijn de links aanwezig en kan daar dus inderdaad wel een accesskey aan gehangen worden
Anyway, technisch gezien zijn de links aanwezig en kan daar dus inderdaad wel een accesskey aan gehangen worden
Intentionally left blank
Pagina: 1