Geen artikels online in de ochtend?

Pagina: 1
Acties:

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Gisteren kwam het eerste nieuwsbericht pas om 12:34, vandaag is het al 13:00 hoelang moeten we nog wachten en hopelijk is dit geen neerwaartse spiraal.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De ene dag is er gewoon meer nieuws te melden dan de andere dag. Soms zie ik de frontpage vol met nieuws staan terwijl er de volgende dag slechts 6 artikels staan.

Uiteindelijk telt ook de kwaliteit en niet alleen de kwantiteit.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Soldaatje schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:02:
Gisteren kwam het eerste nieuwsbericht pas om 12:34, vandaag is het al 13:00 hoelang moeten we nog wachten en hopelijk is dit geen neerwaartse spiraal.
Als je 1 minuut had gewacht, had je het eerste nieuwsitem gezien :P

• Lukse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik moet Soldaatje hier wel gelijk geven.
Ik zie ook soms nieuws dat ik al een paar dagen ervoor ergens anders tegengekomen ben.
Er is dus wel degelijk materiaal om te posten, maar het wordt nie gedaan...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klopt, het is de bedoeling dat er ook 's ochtends nieuwsberichten online komen en daar gaat helaas nog wel eens wat verkeerd. Overigens, als je de rest van de afgelopen week bekijkt, dan is IMHO te zien dat er ook 's ochtens nieuwsberichten online komen, dus er is geen sprake van een neergaande spiraal volgens mij.

[edit]
Titelaanpassing gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Harm op 18-06-2005 13:10 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het kan wel eens gebeuren dat mensen op een prachtige zaterdagochtend als gisteren willen uitslapen en even van het zonnetje genieten, in plaats van meteen achter de pc kruipen om nieuws te posten... is dat nou zo vreemd dat er topic voor geopend moet worden? In het ideale geval wordt er natuurlijk 24/7 nieuws gepost, maar dat is praktisch niet haalbaar, zeker niet 's ochtends vroeg in de weekends. We kunnen natuurlijk wel paar redacteurs vast inplannen op zaterdagochtend, maar dat doen we liever op de drukkere momenten (door de week dus).

[ Voor 43% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-06-2005 02:28 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1