Mijn laptop harde schijf is nog geen jaar geleden (september 2004) vervangen tijdens een reparatie, maar nu is hij weer kapot. Momenteel zit mijn laptop wel uit zijn 2 jarige garantie periode, maar de harde schijf is nog geen jaar oud en zou dus nog garantie moeten hebben neem ik aan. Als ik de serial number controleer op de website van de fabrikant krijg ik te horen 'Return to point of purchase'
Dus stuur ik een mailtje naar medion en krijg ik dit terug:
"Helaas wordt op gerepareerde onderdelen geen extra garantie gegeven. Deze loopt dus met het notebook samen af.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."
Kan medion dit zo maar doen?
En waar moet ik anders met mijn hardeschijf heen om garantie te claimen, op de hardeschijf staat May-2004, maar hij is pas in september 2004 geplaatst en alleen medion weet dat. Dus als ik hem naar de fabrikant zou sturen zouden ze denken dat de schijf ouder dan 1 jaar is.
Dus stuur ik een mailtje naar medion en krijg ik dit terug:
"Helaas wordt op gerepareerde onderdelen geen extra garantie gegeven. Deze loopt dus met het notebook samen af.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd."
Kan medion dit zo maar doen?
En waar moet ik anders met mijn hardeschijf heen om garantie te claimen, op de hardeschijf staat May-2004, maar hij is pas in september 2004 geplaatst en alleen medion weet dat. Dus als ik hem naar de fabrikant zou sturen zouden ze denken dat de schijf ouder dan 1 jaar is.