C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Kijk hier eens: [rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 3][/rml]. Met CloneDVD kan het iig. WinISO kan het ook maar niet met de gratis versie.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Volgens mij kan het met Alcohol 120% heel makkelijk.
Ik denk dat met Google nog wel meer programma'tjes te vinden zijn
Ik denk dat met Google nog wel meer programma'tjes te vinden zijn
Met CloneDVD kan ik alleen films, maar kan dus daarmee niet mijn dvd games backuppen?
en heb hier zelf een gekochte WinISO liggen, maar die heeft een max. tot 700 MB.
(Klopt dat?)
Heb alleen nog Nero niet geprobeerd, en Alcohol 120% moet ik even een trail versie van halen en het uitzoeken waar ik dit kan vinden.
//edit:
Zie dat het me met Alcohol 120% wel goed lukt!
en heb hier zelf een gekochte WinISO liggen, maar die heeft een max. tot 700 MB.
(Klopt dat?)
Heb alleen nog Nero niet geprobeerd, en Alcohol 120% moet ik even een trail versie van halen en het uitzoeken waar ik dit kan vinden.
//edit:
Zie dat het me met Alcohol 120% wel goed lukt!
[ Voor 9% gewijzigd door CptMorgan op 18-06-2005 13:05 ]
C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase
Je kan ook het gratis programmatje dvddecrypter eens proberen.
Nu ben ik niet zeker, maar ik dacht dat je daar ook ISO's mee kan maken.
En het heeft nog een aantal extra voordelen mbt. film dvd's, maar die ga ik hier niet noemen...
En het heeft nog een aantal extra voordelen mbt. film dvd's, maar die ga ik hier niet noemen...
DVDdecrypter is er zowat voor gemaakt. Superprogramma!Lukse schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:06:
Je kan ook het gratis programmatje dvddecrypter eens proberen.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Idd, dvddecrypter is hier perfect voor! Valt me tegen dat die nu pas genoemd wordtSmarron schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:08:
[...]
DVDdecrypter is er zowat voor gemaakt. Superprogramma!
Pagina: 1