[XP] browser crashed

Pagina: 1
Acties:

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 20:21
heb sinds een aantal weken problemen dat mijn browser op random sites crashed.

Ik draai op een schone winxp pro install die helemaal geupdate is, ik heb het geheugen al vervangen maar dat leverde geen verbetering op

iemand een idee?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Schone install op een geformatteerde partitie? Zorg er bij de installatie voor dat er geen internetverkeer mogelijk is (stekker eruit). Zorg voor een virusscanner cd, installeer die als eerste na de Windows setup, dan de firewall.

[ Voor 67% gewijzigd door PcDealer op 18-06-2005 12:13 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

eltinio schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:10:
heb sinds een aantal weken problemen dat mijn browser op random sites crashed.

Ik draai op een schone winxp pro install die helemaal geupdate is, ik heb het geheugen al vervangen maar dat leverde geen verbetering op

iemand een idee?
Sja. Geen idee. Je zal toch meer informatie moeten geven. Ik neem aan dat het om IE6 SP1 gaat. En bij wat voor site bijvoorbeeld? Je geeft aan random, dat jij er geen verband in kan zien, of is het de ene keer wel, de andere keer niet? Is met java, een plugin, flash, grote sites, kleine site?

Daarnaast, heb je al gescand op spyware enz?

[ Voor 14% gewijzigd door Motrax op 18-06-2005 12:14 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:18

Cyphax

Moderator LNX/AI
Welke browser? IE?
Wat is de foutmelding? Staat er iets in je logs?
Je geeft te weinig informatie, nu kunnen we alleen maar loos gaan gokken :P
Zoals Motrax hierboven ook al zegt :P
Heb je ook een virusscanner trouwens?

[ Voor 22% gewijzigd door Cyphax op 18-06-2005 12:14 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• eltinio
Heb er nog geen virus scanner op staan.
Het gaat op IE (denk 6 heb er nooit echt zelfstandig aan geupdate) en sp2.

Heb de huidige install op een nieuwe schijf gedaan en windows kan geen internet zonder drivers van me netwerk kaart installeren dus tijdens de install was er geen internet verbinding.

Het gebeurt bij meerdere sites , bijvoorbeeld GoT maar ook op me php sites die ik via apache bekijk, maar het gebeurt vooral of fora site en dan met Got als degene waar hij bijna altijd crashed

• speedy090
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-08 21:27
zou het aan flash player kunnen liggen?

• eltinio
speedy090 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:05:
zou het aan flash player kunnen liggen?
heb er geen flash player op staan

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

eltinio schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 14:37:
[...]

heb er geen flash player op staan
Die wordt standaard meegeleverd, al is het een oude control die vervolgens via Macomedia geupdate wordt...

En dan nog: IE6sp2 biedt je de mogelijkheid om alle plugins stuk voor stuk te beheren, zet die eens uit en controleer het gedrag nogmaals.

[ Voor 22% gewijzigd door alt-92 op 18-06-2005 15:00 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer horen thuis in Software Algemeen - ik ga je topic even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Wat backslash32 zegt.. Ik vind dat 'beheer' persoonlijk wat makkelijker met hijackthis (016 zijn de BHO's of 'Browser Helper Objects'). Waarschijnlijk is er een van beschadigt (dat kan overigens wel makkelijk worden verholpen met ie's ingebouwde plugin beheertool (onder extra)) of is het een virus/spyware plugin. Je kunt ook (vrijwel) elke integratie met ie uitschakelen door onder extra > internetopties > geavanceerd > surfen > 3e vinkje 'browser extensies van derden inschakelen' het hokje uit te zetten. Daarna browser herstarten door alle vensters dicht te gooien en weer een nieuwe op te starten.

Veel mensen hebben ook problemen met het programma 'surfright', dat tot voor kort met hitman pro werd meegeleverd. Als je daar gebruik van hebt, kun je in het configuratie ding het tabblad surfright openen en daar de integratie met ie uitschakelen.

Localhost is where the heart is

Pagina: 1