Toon posts:

Heb ik voor dit bedrag een leuke kast?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Na even zwoegen op internet ben ik niet meer van plan een goedkope kast te kopen (kaarten die niet passen enzo dat gezeik heb ik geen zin in).

Dus het bedrag is van 100 naar 150 piek verhuisd, Koop ik hier een kwalitatief fatsoenlijke kast voor?

Barracuda

Verwijderd

Bij norrod het je voor f95,- een leuke kast met 300Watt voeding.

Verwijderd

Topicstarter
jah, is die ook goed dan? Heb je er zelf ervaring mee?

Ik wil niet het gezeur hebben dat als ik er wat in wil zetten, het niet past ofzow..

ik heb maar geld om 1x een kast te kopen, en 150 piek is echt het limit.

Is dat een goeie kast dan?

Verwijderd

Jazeker, heb um zelf en geeft geen problemen.
De voeding is lekker stabiel en krachtig genoeg om er het een en ander aan te hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Is ie ook nog een beetje stil?? Goed gebouwd? geen scherpe randjes enzo?

Verwijderd

Topicstarter
en hoeveel schijven kan ik erin hangen? ik zie helemaal geen 3,5 inch bays namelijk..

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Nee.

Voor een degelijke, goed afgewerkte kast wilt hebben (geen pannenkoekenijzer dus), ben je minimaal 200 piek kwijt.

Ik kan een Fong Kai 320 aanraden, maar deze zal je budget wel te boven gaan, aangezien deze dik 350 piek kost.

http://www.fongkai.com/chassis/fk320/Fk-320.htm

Kijk anders eens op http://www.highgreen.nl , de Orchid Black kost 129 piek. Maar Highgreen is wel een groothandel..dus je zult iemand zijn KvK nummer moeten lenen :)

Succes met je zoektocht :), de goede case vinden is lastig...ik heb er zelf VEEL tijd in gestoken!

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Aopen hx of hq 45

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die (liefst) online bestellen?
Anders een winkel die ze heeft, in de buurt van zevenaar?

Verwijderd

Topicstarter
Bij CC-house hebben ze ook leuke kasten ... Heeft iemand ervaring met die shop, en zijn dat leuke kasten?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ervaring met CC-house op de klarendalseweg in Arnhem?

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
die van norrod van 95,-?
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

ik heb ook zon ding... alles past er scheef in... bij mn Aopen klikt het er precies op de MM in. de schroefgatjes op die norrod-kast worden snel lam... dus alles gaat nog losser zitten.. en de voeding is net 2 week geleden ontploft.. BE WARNED! bezuinigen op je kast is het stomste wat je kunt doen.. aan je gf2-ultra heb je nix als ie der half-scheef in zit.
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
norrod-kast van 95,-?
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

andere kast? gewoon een Aopen of in elk geval een goed merk..
150,- kan je toch wel een goeie voor krijgen.

die van 95 zou ik me niet aan wagen.. maar het is je eigen keuze

Verwijderd

Ik kan een Fong Kai 320 aanraden, maar deze zal je budget wel te boven gaan, aangezien deze dik 350 piek kost.

hmm dan vinik die antec mooier

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Of gewoon in Inwin (of hoe dat dan ook geschreven wordt :) )

Verwijderd

Topicstarter
Die van cc-house die bigtower lijkt me wel wat.. maar volgens mij is is merkloos.

zijn alle merkloze kasten in principe fout, of zitten er ook goeie tussen?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
Die Fong-Kai vind ik echt heel erg lelijk. Zo'n highgreen met dat klepije is al mooier inderdaad

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 14:50 schreef DynaMikeY het volgende:
Nee.

Voor een degelijke, goed afgewerkte kast wilt hebben (geen pannenkoekenijzer dus), ben je minimaal 200 piek kwijt.

Kijk anders eens op http://www.highgreen.nl , de Orchid Black kost 129 piek. Maar Highgreen is wel een groothandel..dus je zult iemand zijn KvK nummer moeten lenen :)

Succes met je zoektocht :), de goede case vinden is lastig...ik heb er zelf VEEL tijd in gestoken!
Fong kai kasten zijn geweldig. beter dan die Aopen kasten. heb ze allebij in gebruik.

Verwijderd

dit is nu gewoon te vergelijken met een videokaart. voor 200 heb je een tnt2/kutkast en voor 600 heb je een GF2/Addtrnics met vette enermax

Verwijderd

Topicstarter
iefje, ik snap wat je bedoeld, maar ik HEB gewoon niet zoveel geld! is er nou geen enkele kast voor 150 piek die kwalitatief gewoon goed is??????????

Verwijderd

verdersparen >:)

voor dat bedget kun je niks fatsoenlijks krijgen.

Verwijderd

Ik heb de 505
http://www.fongkai.com/chassis/505/505f.htm

lang( =heel veel ruimte), stil, en makkelijke kliksystemen alles los te halen

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 19:47 schreef Djohen het volgende:
Ik heb de 505
http://www.fongkai.com/chassis/505/505f.htm

lang( =heel veel ruimte), stil, en makkelijke kliksystemen alles los te halen
koste 160 piek

• slacksoff
  • Nu online
of die aopen kast die ik heb... hq45 was het d8 ik.... 160 piek.

Verwijderd

Topicstarter
kan nog net.... Maar dan moet ik hem wel in een shop kunnen kopen, dus zonder verzendskosten!

arnhem kan, maar liever dicht bij zevenaar ofzo..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
Tuurlijk heb je voor 150,- wel een redelijk goeie kast. Natuurlijk geen echte goeie nee, maar of dat zo erg is...
Ik denk dat een kast van 150,- bij een willekeurige winkel echt wel kan voldoen. Wil je perse een merkkast; de Aopen HX45 kost 165,- bij eynstein. Net iets meer dus.

• slacksoff
  • Nu online
tsjah... een no-name kan best goed zijn.... als het nu echt moet... maar elk tientje er bij na 150,- is serieus een betere kast.... die van 300,- en meer misschien een beetje overkill voor de standaard thuis-gebruiker

Verwijderd

Topicstarter
he? als ik bij eynstein die Aopen kast op bestellen zet, krijg ik 0,0 gulden verzendskosten.

Rekenen ze daaro geen verzendskosten ofzo?????

Verwijderd

ik heb een midi-tower van cc-house. prima afgewerkt, maar niet super stil

Verwijderd

Topicstarter
ja wat is niet superstil... maakt ie meer lawaai als ehhhh een AT kast met normale voeding? (zo'n blaas-ding)

Verwijderd

Even naar de grens rijden (5 minuten rijden van Zevenaar) en bij Intercom Mailorder een leuk kastje uitzoeken. En istie niet goed dan koop je een andere.

Ik zit hier ook op een kastje van 100 piek te werken, werkt al ruim een halfjaar zonder problemen. Supermooi istie niet, maar functioneel wel

Verwijderd

Topicstarter
en over welke kast praten we dan?? Merk/type??

fototje ofzo?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op vrijdag 12 januari 2001 19:27 schreef slacksoff het volgende:
die van norrod van 95,-?
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

ik heb ook zon ding... alles past er scheef in... bij mn Aopen klikt het er precies op de MM in. de schroefgatjes op die norrod-kast worden snel lam... dus alles gaat nog losser zitten.. en de voeding is net 2 week geleden ontploft.. BE WARNED! bezuinigen op je kast is het stomste wat je kunt doen.. aan je gf2-ultra heb je nix als ie der half-scheef in zit.
|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
norrod-kast van 95,-?
:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r

andere kast? gewoon een Aopen of in elk geval een goed merk..
150,- kan je toch wel een goeie voor krijgen.

die van 95 zou ik me niet aan wagen.. maar het is je eigen keuze
De OUDE versie zuigt [heb ik ook] [als ik tegen me kast schop maakt me mobo sluiting met de kast > REBOOT]
De nieuwste is stukken beter.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
en welke is dan de nieuwe? Die ze nu hebben?

*zucht* nu weet ik het echt niet meer :'(

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

In Zwolle staat nu IIG de nieuwe.
Het is een goeie kast.
Ik zou hem trouwens geen 2e keer kopen, met name omdat als ik 'm wil open doen, de HELE kap eraf moet. [IPV 1 paneel]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
dat is het probleem niet. zovaak gaat ie niet open hiero (1x per maand ofzo)

ik moet gewoon een GOEDE kast hebben,. hij hoeft niet mooi te zijn, maar hij moet wel betaalbaar zijn
Pagina: 1