Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 22:47

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
Ik wil binnenkort een BT headset kopen. Ben een beetje wezen rondkijken en heb er nu 2 gevonden, maar ik vraag me af wat nu eigenlijk het echte verschil is.
Ik wil het hebben over de volgende twee apparaten:
Logitech® Mobile Pro™ Headset
Logitech® Mobile Freedom™ Headset

De freedom is 20 euro goedkoper dan de pro. Kan 1 uur minder lang praten en zo nog een paar dingen.
Maar waar het mij nu even om gaat zijn de volgende twee punten:
* Kunnen beide modellen op beide oren geplaatst worden? Ik ben doof aan mijn rechteroor, dus als ie niet links past, is ie nutteloos.
* Bij de Pro versie staat er bij dat ie full-duplex is, wat moet betekenen dat ie tegelijk kan zenden en ontvangen. Wat mij erg nuttig lijkt, om te kunnen luisteren naar de ander terwijl je aan het praten bent. Betekent dit dat je bij de Freedom dus een soort walkie talkie effect hebt, dat je even niets hoort van de ander als jij aan het praten bent? Als dat zo is, ga ik zeker voor de Pro!
Ik zou dus graag wat gebruikers ervaringen willen, want die heb ik hier op het forum niet kunnen vinden.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
OK, ik weet nu al wel dat ze beide op beide oren geplaatst kunnen worden. Daar had ik even overheen gelezen op de website van Logitech.
Maar nu vraag ik me dan toch af, wat dat full-duplex dan precies inhoudt...

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Staat er bij de ander dat ie half-duplex is dan? Dan is ie namelijk vrij nutteloos voor telefoneren imho

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
HerbyNL schreef op maandag 20 juni 2005 @ 12:17:
Staat er bij de ander dat ie half-duplex is dan? Dan is ie namelijk vrij nutteloos voor telefoneren imho
Nee, maar daar staat gewoon niets bij, dat dacht ik namelijk ook al!
Van logitech website:
van de pro versie:
Technische specificaties

* Compatibel met Bluetooth v1.2. Headset-profiel en handsfree-volgzaam
* Full-duplex (bidirectionele communicatie), digitale overdracht
* Veilige digitale Bluetooth-transmissie
* Oplaadbare lithiumionbatterij (140 mAH - 500 opladingen)
* Ultralicht: weegt minder dan 30 gram
* Uitzendbereik van 10 meter
* Gesprekstijd tot 8 uur
* Standby-tijd tot 300 uur
* 2 jaar beperkte garantie

en de Freedom versie:
Technische specificaties

* Compatibel met Bluetooth v1.2. Headset-profiel en handsfree-volgzaam
* Oplaadbare batterij
* Ultralicht: weegt 23 gram
* Uitzendbereik van 10 meter
* Gesprekstijd tot 7 uur
* Standby-tijd tot 250 uur

Vreemd toch?

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Idd misschien even mailen met logitech? Hier word niets negatiefs genoemd en is het zelfs de beste volgens CNET

[ Voor 71% gewijzigd door Herby op 20-06-2005 12:52 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:03
Ik heb de mobile pro, deze pairt niet automatisch met mijn telefoon. Dit is bijv. lastig als je de heatset in de auto laat liggen, dan moet je iedere keer handmatig verbinding maken met de headset. Ik weet overigens niet of dit aan mijn telefoon ligt (6310i) of dat het normaal is voor deze headset.

no animals were harmed during the production of this message

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Topicstarter
Bij Cnet, lees ik wel dat de mobile freedom niet zo lekker zit... Zijn daar ervaringen/meningen over hier?
Trouwens ook een mailtje gestuurd naar Logitech over dat full-duplex... Maar als de pro toch beter zit, dan geef ik wel 20 euro meer uit...

[ Voor 40% gewijzigd door Balachmar op 20-06-2005 13:37 ]

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:42
Ik heb een mobile pro. Heb 'm al ruim anderhalf jaar. In die tijd maar een keer opnieuw moeten pairen met m'n Siemens S55.

Ben er tevreden over, hij zit goed, geluidskwaliteit is echt prima! Voice dailing werkt lekker. Nadelen zijn dat 'ie maar heel kort van te voren aangeeft dat z'n batterij bijna leeg is.

Collega heeft recent de freedom gekocht. Ik vind 't draagcomfort iets minder maar verder doet 'ie niet veel onder voor de mobile pro.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Nog mensen die ervaring hebben met de freedom headset? Ben namelijk nog op zoek naar een cadeau voor iemand.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 20:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik ben ook benieuwd naar de Logitech® Mobile Freedom headset, gewoon om via Skype en Voipbuster te gebruiken en voor mijn mobiele telefoon.

Ben zeer benieuwd naar de geluidskwaliteit (en frequentiebereik) en of deze niet pijn gaat doen aan je oorschelp oid
Pagina: 1