Toon posts:

[gf3ti200]Beeld niet meer op PC!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem. Ik was net een film aan het kijken via mn tv-out op mn GeForce 3 Ti 200, zoals ik wel vaker doe. Maar omdat ik het beeld wat matig vond, en het een SVCD uitgang is, terwijl er een 'normaal' videosignaal uit kwam, ging ik in tv-tool wat rommelen met de settings, en heb ik o.a. nView proberen te enablen (tevergeefs overigens) en heb hem op Y/C mode gezet.
het Y/C mode werkte, er kwam toen wel een svideo signaal uit, en ik heb de film gekeken. Maar nu wil hij niet meer terug op gewoon scherm! Als ik in TV-tool videomode uitzet, gaat het tv-signaal wel uit, maar het scherm komt niet terug! Ik denk dat ik ergens een display setting heb in gesteld die mijn beeldscherm niet kan weergeven. Ik heb via remote software ongeveer alle settings proberen te veranderen naar hoe het eerst stond, maar het scherm krijgt maar geen signaal. Ook als ik de computer reboot, (waarmee hij normaal terugspringt op 'scherm mode' blijft hij nu de hele tijd op TV-out, zelfs bij het opstarten zie ik op het begin het logootje van de bios soft e.d. op mn tv! Hoe enable ik mijn beeldscherm weer?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2005 01:15 ]