Ik heb ook sinds kort een Zen, gekocht bij de Hema (voor 151 euro). Maarrr.. als ik een nummer kies hoor ik eerst een hoge pieptoon en wat "gegrom", alsof de harde schijf nog even wat activiteit ten beste geeft en stoort op het geluid. Daarna klinkt 'ie perfect. Elk volgende nummer (als je bv een mapje kiest om af te spelen) kent dit probleem niet. Alleen als ik zelf een volgend nummer kies. Mijn mp3's zijn varierend 112 tot 196 mbps. Help! moet ik 'm terugsturen?
normaal buffert je mp3speler de nummers en draait de harde schijf dus soms tijdens het nummer. daar hoor je dan niks van
dat gegrom is dus ook de harde schijf... met nummers van megabits per seconde
wil je buffer wel eens ontoereikend zijn bij het handmatig switchen waardoor de hd opnieuw moet gaan zoeken
Juist, dit is gewoon je hdd 
Is trouwens bij elke hdd-mp3speler zo, dus als je dat niet wilt, dan moet je een flash speler kopen (en dan niet bij de Hema weg
)
Is trouwens bij elke hdd-mp3speler zo, dus als je dat niet wilt, dan moet je een flash speler kopen (en dan niet bij de Hema weg
is idd je HDD, maar dat is eerder kbps dan MBPSVerwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 00:01:
Ik heb ook sinds kort een Zen, gekocht bij de Hema (voor 151 euro). Maarrr.. als ik een nummer kies hoor ik eerst een hoge pieptoon en wat "gegrom", alsof de harde schijf nog even wat activiteit ten beste geeft en stoort op het geluid. Daarna klinkt 'ie perfect. Elk volgende nummer (als je bv een mapje kiest om af te spelen) kent dit probleem niet. Alleen als ik zelf een volgend nummer kies. Mijn mp3's zijn varierend 112 tot 196 mbps. Help! moet ik 'm terugsturen?
Ahh ja, kbps. Anders zal die wel harder piepenhellboy123 schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 13:05:
[...]
is idd je HDD, maar dat is eerder kbps dan MBPS
Echt storen doet het ook niet, het is alleen wat lullig als je net een productiefout hebt. Ik wil mijn gadget gewoon perfect hebben