[Hotmail] Alternatief emailadres gebruiken lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24
Mijn ouders hun hotmail account werkt niet meer. Op de één of andere manier kunnen ze niet meer inloggen om er "te vaak is getracht in te loggen met verkeerde gegevens".

Nu zit ik hier die help files door te nemen, en nu wil ik een alternatief email adres opgeven om
het account van een nieuw paswoord te voorzien:

■ Sign in to the Microsoft Passport Network if you're not signed in already.
■ Go to the Account Services home page.
■ Click Credentials.
■ Click Add or change your alternate e-mail address.
■ Follow the instructions on the screen, and then click Continue.
■ Note: The alternate address must be different than the address you use to sign in to the Passport Network.

Maar dit lukt me schijnbaar niet, ik kan nergens de optie "Credentials" vinden.
En ook de 1e stap begrijp ik niet volledig, je kunt toch niet meer inloggen met die gegevens?

Wie kan mij [en vooral mijn ouders :) ] hiermee helpen?

Mijn YouTube Channel

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:04
Volgens mij had je dat alternatieve mailadres moeten invoeren toen je nog wél kon inloggen met hotmail. Als je dat toen gedaan had, had je het nu kunnen gebruiken om een nieuw pass te krijgen. Dat naderhand doen gaat volgens mij niet.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:24
Dus ik krijg dat account nooit meer werkend?

Mijn YouTube Channel

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:04
Snowwie schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:34:
Dus ik krijg dat account nooit meer werkend?
Oh, dat beweer ik niet, zo goed ken ik hotmail zelf ook niet. Dit lijkt me gewoonweg logisch, om een alternatief mailadres op te geven moet je ingelogd zijn, dat had je moeten doen toen je nog kon inloggen lijkt me.

Er zijn geen alternatieve methodes? Geheime vraag beantwoorden ofzo?

Anders mailtje naar hotmail? Werkt kennelijk ook weleens? (Dan wel zoveel mogelijk wat je kunt vertellen in die mail zetten; oorspronkelijke landsettings, aanmaakdatum, etc...)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Mijn schoonmoeder had ooit problemen met hotmail, en kheb daarvoor regelmatig hun "helpdesk" gecontacteerd. Echter hier heb ik nooit resultaat geboekt (die medewerkers copy & pasten gewoon een vast stukje FAQ waar je niets mee bent zonder je vraag echt goed te lezen).

MAAR toen kreeg ik plots een mail ivm een enquête hoe de helpdeskmedewerkers het deden. Deze heb ik dus keurig ingevuld en op het laatste stond er nog een kadertje waar je persoonlijke bemerkingen in kon zetten. Hier heb ik dus voor de zoveelste keer mijn probleem uitgelegd (ze kreeg om de 5 klikken zo'n kadertje waar je een cijver/letterreeks moest overtypen omdat ze zouden weten of je geen "geautomatiseerde service" bent) en ja hoor... de volgende dag was het probleem weg :)

ps: kan nu wel de mail niet vinden, maar anders op google kan je mss iets vinden?