Toon posts:

Wanadoo Adsl Family (verbinding die telkens uitvalt)

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik ben mijn echt radeloos, ik heb zins 3 juni wanadoo adsl family en heb daar alleen maar problemen mee.
Mijn internet valt telkens uit.
Eerst dacht ik dat het aan de livebox lacht maar nu heb ik een nieuwe modem gekocht maar ik ondervind nog steeds de zelfde problemen.
Aub ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik zit nu achter een sweex/modem router anex A.
http://img275.echo.cx/my.php?image=kloteproblemen4ct.jpg

Ik weet het niet meer aub ik heb echt hulp nu nodig.
Het moet dus aan de lijn liggen want ik heb dit met mijn livebox en met mij sweex modem

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-02 20:35
Wat zegt de helpdesk?

Verwijderd

Topicstarter
De helpdesk is gesloten (maar ga morgen als ze open zijn gelijk bellen)
Maar hiervoor had ik dit probleem ook met de livebox.
En toen vertelde ze mij dat ik mijn modem moest resetten en dat het dan van zelf goed kwam.
Dus niet.
Tjah en op internet verder gekeken hoeveel mensen de zelfde problemen als mij met de livebox.
Dus dacht dat het aan dat ding lach.
Heb toen een nieuwe modem aangeschaft maar ik heb nog steeds de zelfde problemen.

Verwijderd

Wat is dit nu weer voor een warrig verhaal ! Geef de livebox maar weer de schuld. Ten eerste: wat is het probleem ? geen internet meer is zeer algemene kreet waar niemand iets mee kan. Iets duidelijker dus en meer gedetailleerd zoals: geen of wel ADSL-signaal, kan je wel een ping doen, etc, etc. En natuurlijk moet je niet bij een Family-abonnement op een ander modem dan de livebox overgaan. Werkt het andere modem wel, dan heb je dus geen Family-abonnement maar een KPN-verbinding. En natuurlijk is de helpdesk zo tegen middernacht niet meer open. Dus het probleem even wat serieuzer aanpakken en niet meer van die algemene kreten.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Dubbelposten is niet de bedoeling, zie verder Korakal in "Wanadoo Adsl Family"

Dit topic is gesloten.