Toon posts:

Wanadoo Adsl Family

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongens ik ben mijn echt radeloos, ik heb zins 3 juni wanadoo adsl family en heb daar alleen maar problemen mee.
Mijn internet valt telkens uit.
Eerst dacht ik dat het aan de livebox lacht maar nu heb ik een nieuwe modem gekocht maar ik ondervind nog steeds de zelfde problemen.
Aub ik weet niet meer wat ik moet doen.
;( ;(
Ik zit nu achter een sweex/modem router anex A.
http://img275.echo.cx/my.php?image=kloteproblemen4ct.jpg

Ik weet het niet meer aub ik heb echt hulp nu nodig.
Het moet dus aan de lijn liggen want ik heb dit met mijn livebox en met mij sweex modem

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 16:37

leuk_he

1. Controleer de kabel!

check je splitter en bel dan de helldesk van tiscali... dit is zo vaag beschreven hier kunne we ook niks mee.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:26:
check je splitter en bel dan de helldesk van tiscali... dit is zo vaag beschreven hier kunne we ook niks mee.
Ik heb wanadoo adsl family gaat via wanadoo netwerk.

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:13
dan bel je de helpdesk van wanadoo, wat is dat toch tegenwoordig, niemand heeft meer fantasie om zelf zulke dingen op te lossen

Verwijderd

Topicstarter
AEZscf schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:31:
dan bel je de helpdesk van wanadoo, wat is dat toch tegenwoordig, niemand heeft meer fantasie om zelf zulke dingen op te lossen
Dat heb ik al 100000x keer gedaan.
Hun weten het ook niet, linecheck gedaan en daar uit bleek dat alles het moest doen.
Dus ik dacht zal wel aan mijn livebox liggen en om je heen hoor je de slechtste ervaring met dat ding.
Dus ik had de livebox vervangen voor een nieuwe modem.
Maar ik heb nog steeds de zelfde problemen.
;(

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:13
Ja nieuwe modem, een sweex, sorry hoor, goedkoop is duurkoop

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Korakal

Up up up!

tja, als Wanadoo zegt dat je lijn goed is dan zal 't bij jou thuis gewoon mis zijn; er zijn voldoende topics waarin suggesties zijn aangegeven hoe eventuele problemen uit te sluiten (bijv direct op ISRA aansluiten zonder splitter, etc). Dat had je prima zonder dit topic kunnen vinden.

Verder: let ajb op waar je je topic plaatst; deze had eigenlijk beter in I&T gepast.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.