Iemand met veel fantasie bij het modden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Als jullie deze reactie bekijken, wat is dan de laatste moderatie waaraan je zou denken?
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1328469

Niet dat scores van m'n reacties me nog wat interesseren, maar ik vraag me af wat voor mensen het nou zouden zijn die dit nou als een flamebait modereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

het "??????" deel van de post 'kan' als flamebait opgevat worden, denk ik. Maar gezien thread waar ie in staat, snap ik hem wel. Met een goede uitleg zou ie zeker hoger gescoord hebben, maar nu is een -1 wel érg laag, vind ik.

Die post er boven is alleen wel lastiger, die staat (nu) ook op -1, terwijl de maker ervan niet de intentie heeft iets fout te doen. het 0-niveau lijkt me dus beter gepast, of niet. Hmm, ja, bij posts met totale onwaar-heden er in, is het altijd lastig modden.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Laten we voorop stellen dat de reactie van iblies, waar jij (mjtdevries) op reageert, niet uitblinkt in duidelijkheid. Mogelijk verwijst ie naar een artikel wat een paar dagen ervoor op de frontpage stond en wat inderdaad over geheugencellen met meerdere bits per transistor ging. Helaas heeft ie dit niet goed uitgewerkt. Ook voor mjtdevries zelf, die ik meen te herkennen als iemand die veel aanwezig is op de frontpage vind ik het vrij verbazingwekkend dat ie daar niet aan denkt.
Helaas komt er dan toch zon reactie op met 10 vraagtekens, een hoop spacing en dan komt er deze zin:
Hoe kom je er nou bij dat diagonale banen die mogelijkheid brengt?
Toegegeven je moet vrij 'heet' zijn om dan te denken, 'wat een denigrerende opmerking', maar 'Kun je nadere uitleg geven waarom je dat denkt' was meer op zijn plaats geweest.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iblies slaat de plank mis, mjtdevries gaat er niet op in maar zegt dat het fout is.

Het zijn beide geen trollen, dat dan weer wel maar een 0 of een 1, meer is het (helaas) niet. Rare reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Tja, moet je altijd verder in gaan op een reactie die zodanig onzinnig is?

(Ik had overigens dat artikel over die geheugencellen met meerdere bits niet gezien. Maar dan nog snap ik niet hoe iemand daar dan de link met diagnoale banen mee legt)

De reden dat ik er niet verder op in ben gegaan is dat ik vind dat wanneer iemand zo'n opmerking maakt hij eerst zelf zijn onderbouwing moet geven.
Als je namelijk op elke onzinnige opmerking zonder onderbouwing een uitgebreide uitleg moet geven met onderbouwing waarom dat onzinnig is dan heb je daar een volledige dagtaak aan.
(Bovendien krijg je dan weer een lading off-topic mods naar je hoofd geslingerd)

Vandaar dat ik mijn uiterste verbazing heb geuit en de vraag hoe ie daar op komt.
Als ie dan met een reactie was gekomen waarom ie dat dacht had ik een uitgebreide uitleg op gegeven.

Maar mijn opmerking in dit forum was er ook niet op gericht dat mijn score nou hoger dan 0 of 1 zou moeten zijn. Aangezien de persoon in kwestie verder niet heeft gereageerd is 0 wat mij betreft prima.
Het ging gewoon over mijn verbazing over die flamebait mod waardoor ie op -1 kwam.
Ik ben er nog steeds niet uit of ik dat nou grappig, verbazingwekkend, opmerkelijk of belachelijk moet vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Flame is onterecht. User ff doorlichten op modgedrag. Reactie op 1. :)
Pagina: 1