Tja, moet je altijd verder in gaan op een reactie die zodanig onzinnig is?
(Ik had overigens dat artikel over die geheugencellen met meerdere bits niet gezien. Maar dan nog snap ik niet hoe iemand daar dan de link met diagnoale banen mee legt)
De reden dat ik er niet verder op in ben gegaan is dat ik vind dat wanneer iemand zo'n opmerking maakt hij eerst zelf zijn onderbouwing moet geven.
Als je namelijk op elke onzinnige opmerking zonder onderbouwing een uitgebreide uitleg moet geven met onderbouwing waarom dat onzinnig is dan heb je daar een volledige dagtaak aan.
(Bovendien krijg je dan weer een lading off-topic mods naar je hoofd geslingerd)
Vandaar dat ik mijn uiterste verbazing heb geuit en de vraag hoe ie daar op komt.
Als ie dan met een reactie was gekomen waarom ie dat dacht had ik een uitgebreide uitleg op gegeven.
Maar mijn opmerking in dit forum was er ook niet op gericht dat mijn score nou hoger dan 0 of 1 zou moeten zijn. Aangezien de persoon in kwestie verder niet heeft gereageerd is 0 wat mij betreft prima.
Het ging gewoon over mijn verbazing over die flamebait mod waardoor ie op -1 kwam.
Ik ben er nog steeds niet uit of ik dat nou grappig, verbazingwekkend, opmerkelijk of belachelijk moet vinden.