Toon posts:

[TFT] Iiyama E480S geupdate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel rond zwervingen op het forum en het internet, tot de keus van de Iiyama E480S gekomen. De keus kwam vooral op deze E481S door zijn IPS scherm. Hier zouden meer kleuren en een groter kijkhoek bij horen. Dit omdat ik hem het meest zal gebruiken voor foto's, dus geen snelle films en games. Maar nu, na de update, heeft hij een TN paneel gekregen. Is dit scherm voor mij een stap achteruit gegaan, :( of zijn de TN schermen beter geworden zodat ze de kleuren van een IPS kunnen evenaren?
Wie kan mij wat meer informatie over geven?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
De nieuwe IIyama E481s heeft een TN paneel maar wel het kwalitatief beste TN paneel dat nu op de markt is, het vertoont nog steeds slechts 16.2 miljoen en geen 16.7 miljoen kleuren, maar met de kleurechtheid zit het over het algemeen erg goed bij deze Samsung 8ms TN panelen. De kijkhoek is kleiner dan bij de oude E481s panelen, maar het zwart is wel dieper dan dat van de oude E481s. Het contrast is hoger.

Er is verder een centraal 19" topic :) De nieuwe E481s (versie 3) scherm staat ook in de startpost van dat topic bij stap 3.

[ Voor 41% gewijzigd door Yokozuna op 17-06-2005 20:53 ]