Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Mobile Movie Studio] Gratis download voor club-nokia leden!

Pagina: 1
Acties:

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Leuk leuk leuk! Mobile Movie Studio (voorheen Mobile Media Maker) van Makayama is gratis te downloaden voor bestaande Club-Nokia leden waarbij de normale prijs ¤ 24.95 bedraagt. Met deze software kan je films fullscreen (muv van de 6230) afspelen op je Nokia telefoon!

Afbeeldingslocatie: http://www.makayama.com/images/mmmnokiapromo.jpg

gequote van Symbianclub.nl:
Leden van Club Nokia in Nederland en België kunnen met ingang van vandaag gratis een volledige versie van de populaire software "Mobile Media Maker" van Makayama downloaden. Makayama Software heeft speciaal voor deze actie een nederlandstalige en franstalige versie geproduceerd, die clubleden kostenloos kunnen binnenhalen via internet. De software is geschikt voor tal van Nokia modellen zoals de nieuwe Communicators, de 6600 en de 6230.

"Mobile Movie Studio" is een speciaal voor deze actie vertaalde versie van de populaire software Mobile Media Maker, waarmee Makayama een half jaar geleden op de markt kwam. Met de software kunnen tv-programma's, speelfilms en zelfgedraaide video's via de PC worden overgezet op Nokia telefoons. Op de telefoon wordt een mediaspeler geïnstalleerd die het mogelijk maakt beeldvullend naar films en tv te kijken vanaf de geheugenkaart. De software is vanaf de lancering een instant succes gebleken. Bij zowel Handango als Nokia Software Market staat het al geruime tijd in de top-3 van best verkochte software pakketten.

De software is geschikt voor alle Nokia telefoons die uitgerust zijn met een kleurenscherm en een geheugenkaart. Op een 128 Mb geheugenkaart is het mogelijk een complete speelfilm te zetten. De volgende modellen worden ondersteund:

NOKIA 3230, 3620, 3650, 3660, 6230, 6260, 6600, 6620, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, 7610, 7710, 9300, 9500, N-Gage, QD, N70, N90.
En er nog maar een plaatje bijgooien om enige indruk van de software te krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://www.makayama.com/images/clubnokia.jpg

Verwijderd

goeie tip. werkt fantastisch op mijn 6230

mischien wel handig om de URL te vermelden:
http://www.nokia.be/NL/Telefoons/ClubNokia/index.html

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Ik heb zelf een Siemens SX1 en daar daar ik dit ook op, alleen ik krijg dus bij de laatste versie (op tel zelf, RealOne pakt ze niet meer..) dat ie zoekt naar .avi bestanden ipv de .3gp bestanden die hij zou moeten openen... Ben ik de enige die hier last van heeft??

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
De siemens SX-1 is een beetje een geval apart. Deze software maakt .avi bestanden aan voor de .sis applicatie die bijgeleverd word. Dit programma werkt niet goed op de sx-1. Overigens is het niet raar dat de SX-1 niet ondersteund word door de club-nokia versie...

• Kijoki
Ja dat weet ik ook wel dat ie niet ondersteund wordt :P Maar het was gewoon een algemene vraag :D, me broer heeft een 6230i dus heb em maar ff een clubnokia lid gemaakt.
Alleen als ik mijn Club-ID moet invullen om die makayama software te downen lukt et niet. Hij zegt iets van je CID is niet juist... Terwijl ik gewoon die nummer intypte die ik van hun ontving, ik heb ook geprobeerd om mijn User-ID in te vullen maar dat helpt ook niet :?

Verwijderd

Als je in de software het Nokia 6230 profiel kiest, maakt hij een 3GP in plaats van een AVI. Dus waarschijnlijk draaien die filmpjes dan wel op de SX-1 en ook op andere toestellen, zoals de Sony Ericsson K700, S700 en de Samsung D500.

Volgens mij moet je minimaal een maand lid zijn om de software gratis te kunnen downloaden. Anders zou het wel heel makkelijk zijn: kan iedereen even snel lid worden en hoppatee. Er staat iets van 'we willen de trouwe Nokia Club members belonen'. Maar ik heb wel gemerkt dat je met 1 lidmaatschapsnummer meerdere malen kunt downloaden. Dus misschien kun je ergens een lidmaatschapsnummer lenen :-)

• Kijoki
Ik zie wel.... Ik heb altijd nog andere bronnen waar ik em vandaan kan 'halen', we zijn niet voor niets tweakers :)

Verwijderd

Ik las op de site van Makayama (http://www.makayama.com/mobilemediamakernokia.html) over de Club Nokia actie voor de Mobile Media Maker.

Nu kan ik op de site van Club Nokia niets vinden over deze actie. Is deze inmiddels voorbij of kijk ik er grandioos overheen?
Pagina: 1