Wie van jullie gebruikt de TV-out van zijn videokaart daadwerkelijk? of is het zo'n extra dat je nooit gebruikt
Ik gebruike hem om dvd's op mijn tv te kunen kijken en dat bevalt heel goed en ik gebruike hem best vaak.
Insanus sum
Verwijderd
ik zou hem gebruiken maar mijn kabel die ik heb gekocht is braad duus morgen haal ik een nieuwe dan ga ik hem wel gebruiken
mijn kaart heeft ook een TV out, das een klein rond aansluitinkje met een paar gaatjes drin.. wat voor kabel moet je daar op aansluiten? En hoeveel kost zo'n kabel dan ongeveer? Wel es leuk om te proberen, zlas het niet te duur is
ik gebruik hem ook vaak om DVD en DivX op tv te kijken, breedbeeld tv kijkt toch wel iets lekkerder dan 17" monitor
Een s-video kabel en wat ze kosten kijk eens bij conrad.nl of zomijn kaart heeft ook een TV out, das een klein rond aansluitinkje met een paar gaatjes drin.. wat voor kabel moet je daar op aansluiten? En hoeveel kost zo'n kabel dan ongeveer? Wel es leuk om te proberen, zlas het niet te duur is
5564
ik "wilde" hem graag gebruiken voor dvd's maar dat werkt dus niet met mijn mx.... iemand enig idee waarom?
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Vertel eens wat je gedaan hebt en waar het fout gaat...Op vrijdag 12 januari 2001 14:34 schreef D-RiSe het volgende:
ik "wilde" hem graag gebruiken voor dvd's maar dat werkt dus niet met mijn mx.... iemand enig idee waarom?
Insanus sum
ik gebruikte hem om DVD's te kijken op me TV maar sinds ik me revoy heb niet meer nodig, de kaart zit nu in me server als videokaart
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
twinview -> cloneOp vrijdag 12 januari 2001 14:36 schreef Abu het volgende:
[..]
Vertel eens wat je gedaan hebt en waar het fout gaat...
device = tv-out etc etc
het beeld op tv doet het wel alleen het venster met de film blijft zwart... ook bij volledig scherm blijft het zwart
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
Nee, nog nooit gebruikt (ik heb al jaren geen TV meer namelijk).
TV-IN gebruikte ik wel veel om VHS enzo te DivXen, maar ja er zijn nu DVD's dat geeft veel mooier resultaat
...
Af en toe nog een vakantie-video of trouwerij enzo.
TV-IN gebruikte ik wel veel om VHS enzo te DivXen, maar ja er zijn nu DVD's dat geeft veel mooier resultaat
Af en toe nog een vakantie-video of trouwerij enzo.
Omdat het formaat van sommige dvd's te groot is> 720x5.. nog wat, in bedoel dan met de standaard drivers, je kan ook eens proberen de linkse slider in het tv menu iets te bewegen, bij mij doet media speler fulscreen het dan gelijk.Op vrijdag 12 januari 2001 14:34 schreef D-RiSe het volgende:
met tvtool lukt het wel dvd te kijken.
Gr J.
Ik gebruik de tv-out van m'n V7700 deluxe ook regelmatig om DivX te kijken op breedbeeld tv, is best wel fijn. De Video-in gebruik ik ook, om TV op de computer te kijken.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Vooral om films te kijken of om te zetten van divx naar vhs 
Kan 'm nou alleen niet meer gebruiken omdat de fabrikant van die kaart failliet is gegaan en geen w2k drivers heeft
Of heeft iemand die ?
Is een Pace 3d edge == voodoo banshee met tv-out
Kan 'm nou alleen niet meer gebruiken omdat de fabrikant van die kaart failliet is gegaan en geen w2k drivers heeft
Of heeft iemand die ?
Is een Pace 3d edge == voodoo banshee met tv-out
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Pagina: 1