Toon posts:

TV-out:gebruik je hem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie van jullie gebruikt de TV-out van zijn videokaart daadwerkelijk? of is het zo'n extra dat je nooit gebruikt :?

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Ik gebruike hem om dvd's op mijn tv te kunen kijken en dat bevalt heel goed en ik gebruike hem best vaak.

Insanus sum

Verwijderd

ik zou hem gebruiken maar mijn kabel die ik heb gekocht is braad duus morgen haal ik een nieuwe dan ga ik hem wel gebruiken

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mijn kaart heeft ook een TV out, das een klein rond aansluitinkje met een paar gaatjes drin.. wat voor kabel moet je daar op aansluiten? En hoeveel kost zo'n kabel dan ongeveer? Wel es leuk om te proberen, zlas het niet te duur is :)

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ik gebruik hem ook vaak om DVD en DivX op tv te kijken, breedbeeld tv kijkt toch wel iets lekkerder dan 17" monitor ;)

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
rick_h: dat is waarschijnlijk een S-VHS aansluiting, ik heb 7 (of 10, weet het niet zeker) meter voor 20,- gekocht

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:36
mijn kaart heeft ook een TV out, das een klein rond aansluitinkje met een paar gaatjes drin.. wat voor kabel moet je daar op aansluiten? En hoeveel kost zo'n kabel dan ongeveer? Wel es leuk om te proberen, zlas het niet te duur is :)
Een s-video kabel en wat ze kosten kijk eens bij conrad.nl of zo

5564

Verwijderd

nu gebruik ik hem nog om divx te kijk maar over een week met me 22" niet meer>:)

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

ik "wilde" hem graag gebruiken voor dvd's maar dat werkt dus niet met mijn mx.... iemand enig idee waarom?

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Op vrijdag 12 januari 2001 14:34 schreef D-RiSe het volgende:
ik "wilde" hem graag gebruiken voor dvd's maar dat werkt dus niet met mijn mx.... iemand enig idee waarom?
Vertel eens wat je gedaan hebt en waar het fout gaat...

Insanus sum

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik gebruikte hem om DVD's te kijken op me TV maar sinds ik me revoy heb niet meer nodig, de kaart zit nu in me server als videokaart

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik gebruik me tv out altijd om te gamen op m'n 70cm Sony Trinitron :P

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

Op vrijdag 12 januari 2001 14:36 schreef Abu het volgende:

[..]
Vertel eens wat je gedaan hebt en waar het fout gaat...
twinview -> clone
device = tv-out etc etc

het beeld op tv doet het wel alleen het venster met de film blijft zwart... ook bij volledig scherm blijft het zwart

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

ik gebruik TV-OUT niet maar wel lekker TV-IN :)

Verwijderd

Nee, nog nooit gebruikt (ik heb al jaren geen TV meer namelijk).

TV-IN gebruikte ik wel veel om VHS enzo te DivXen, maar ja er zijn nu DVD's dat geeft veel mooier resultaat B-) ...
Af en toe nog een vakantie-video of trouwerij enzo.

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 15:17
Op vrijdag 12 januari 2001 14:34 schreef D-RiSe het volgende:
Omdat het formaat van sommige dvd's te groot is> 720x5.. nog wat, in bedoel dan met de standaard drivers, je kan ook eens proberen de linkse slider in het tv menu iets te bewegen, bij mij doet media speler fulscreen het dan gelijk.
met tvtool lukt het wel dvd te kijken.
Gr J.

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik gebruik de tv-out van m'n V7700 deluxe ook regelmatig om DivX te kijken op breedbeeld tv, is best wel fijn. De Video-in gebruik ik ook, om TV op de computer te kijken.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Vooral om films te kijken of om te zetten van divx naar vhs :)

Kan 'm nou alleen niet meer gebruiken omdat de fabrikant van die kaart failliet is gegaan en geen w2k drivers heeft :'(
Of heeft iemand die ?

Is een Pace 3d edge == voodoo banshee met tv-out :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Pagina: 1