Toon posts:

[DirectX] Onverklaarbare crashes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond mensen,

Ik vroeg me ff af waar het door zou kunnen komen dat ik als ik sommige games opstart de melding krijg : Must have atleast DirectX 9 installed.

Uiteraard draai ik gewoon DX 9.0c en ik vind het nogal een vaag probleem... heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? via google enzo vind ik niet veel over een dergelijk probleem...

Draai op het moment:

Win2k SP4
DX 9.0c
Laatste Nvidia Drivers

Voorbeeld van spel met dergelijk probleem:

GTA: San Andreas

Op men ene pc werkt ie prima en op men andere doet ie vaag.

Bedankt alvast en een fijn weekend allemaal!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

sigh...san andreas alweer

Directsound "versnelling" naar 2de naafje van onderen zetten en wachten op de patch!

[ Voor 15% gewijzigd door swampy op 17-06-2005 19:30 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Wilt niet echt werken.... zowel op basisversnelling als standaard versnelling niet... het gekke is gewoon dat hij op 1 van men pc's met dezelfde directx en os en sp4 etc.. wel werk

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

mmm, moederbord drivers up to date?
Weet je soms is windows gewoon een beetje in de war. Soms zit er ergens een kleine instelligen raar die schijnbaar nergens mee te maken heeft maar in realiteit wel. Het kan een "freak probleem" zijn.

maar eerst maar eens zorgen dat ALLE drivers en firmware up to date zijn....

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Naja ik heb via een tool op internet men directx9 install er "hardhandig" afgehaald en vervolgens een verse install van directx gedaan. Dit loste vaag genoeg het probleem op. Naja iig is het zo dat je directx normaal niet uninstalled zullen we maar zeggen....

Ik weet niet hoe hij corrupt ofzo is geraakt maarja dit dee de trick enzo...

Iig bedankt voor het meedenken...