Hallo, ik zit al sinds een redelijke tijd mezelf te ergeren aan mijn laptop, bijna geen enkel spel draait op deze bak, het gaat om een sony vaio, het serie nummer enzo zijn niet belangrijk bij deze vraag.
Ik zat een beetje te zoeken naar wat de oorzaak kon zijn van dit trage gebeuren, er zit een nvidia gforce fx 5600 in, maar volgens een tabel in de instellingen vensters kan mijn windows (de standaard meegeleverde windows op een vaio) maar 2x agp ondersteunen?
de rest word aangeduid met 8x agp
ter verduidelijking zal ik er even een plaatje bij zetten.
Kan dit iets te maken hebben met het trage draaien van zelfs half-life 1!?

Ik ben niet zon ster qua hardware enzo dus misschien zit ik wel helemaal verkeerd maar ik zou anders geen idee hebben wat er is dat t ding zo sloom is
of zegt het merkje al genoeg
Ik zat een beetje te zoeken naar wat de oorzaak kon zijn van dit trage gebeuren, er zit een nvidia gforce fx 5600 in, maar volgens een tabel in de instellingen vensters kan mijn windows (de standaard meegeleverde windows op een vaio) maar 2x agp ondersteunen?
Kan dit iets te maken hebben met het trage draaien van zelfs half-life 1!?

Ik ben niet zon ster qua hardware enzo dus misschien zit ik wel helemaal verkeerd maar ik zou anders geen idee hebben wat er is dat t ding zo sloom is