Hallo,
Ik hoop dat ik op het goede gedeelte zit van het forum,
Aangezien ik de zolder hier ga verbouwen die uit 2 kamers bestaat, wil ik een touchscreen in de muur hebben,
De kamers zijn gescheide met een muur, van ongeveer 10cm dik, gewoon van hout.
De ene kamer is 4 bij 3 en de andere is 4 bij 2..
In de kleinste kamer zet ik mijn bureau neer met de computer etc, maar in de grote kamer zet ik mijn stereo etc in, nu koppel ik mijn stereo aan de computer..
Het mooie zou zijn een touchscreen inbouwen in de muur, ongeveer 7 of 8 inch is voldoende.
En hier een programma op, die WINAMP kan besturen of andere programma's meer niet, tis gewoon puur als je de deur in de wand dicht heb, dat je op de ene kamer kan blijven, eng ewoon ff nummertje kan zappen..
Waarom 7 inch? of 8 inch.
Dit is ruim voldoende, ik kan er ook een 12.1 inch erin zetten, maarja, vind die maar is voor ongeveer 250 EUR.
Nu heb ik wel een link, nu is mijn vraag is zijn deze goed voor inbouw voor een jukebox/mp3speler systeem
Waar moet ik rekening mee houden? en waar kan ik programmas vinden?
Link:
http://www.a1touchsolution.nl/producten.htm
Welke moet ik nemen, ik zit te piekeren over:
-Built-in Touch Screen Kits
-Inbouw Touch Screen Monitoren
Welke kan ik nou gebruiken? want het lijken mij allebei touchscreens die je in de muur kan inbouwen.
Groeten
Ik hoop dat ik op het goede gedeelte zit van het forum,
Aangezien ik de zolder hier ga verbouwen die uit 2 kamers bestaat, wil ik een touchscreen in de muur hebben,
De kamers zijn gescheide met een muur, van ongeveer 10cm dik, gewoon van hout.
De ene kamer is 4 bij 3 en de andere is 4 bij 2..
In de kleinste kamer zet ik mijn bureau neer met de computer etc, maar in de grote kamer zet ik mijn stereo etc in, nu koppel ik mijn stereo aan de computer..
Het mooie zou zijn een touchscreen inbouwen in de muur, ongeveer 7 of 8 inch is voldoende.
En hier een programma op, die WINAMP kan besturen of andere programma's meer niet, tis gewoon puur als je de deur in de wand dicht heb, dat je op de ene kamer kan blijven, eng ewoon ff nummertje kan zappen..
Waarom 7 inch? of 8 inch.
Dit is ruim voldoende, ik kan er ook een 12.1 inch erin zetten, maarja, vind die maar is voor ongeveer 250 EUR.
Nu heb ik wel een link, nu is mijn vraag is zijn deze goed voor inbouw voor een jukebox/mp3speler systeem
Waar moet ik rekening mee houden? en waar kan ik programmas vinden?
Link:
http://www.a1touchsolution.nl/producten.htm
Welke moet ik nemen, ik zit te piekeren over:
-Built-in Touch Screen Kits
-Inbouw Touch Screen Monitoren
Welke kan ik nou gebruiken? want het lijken mij allebei touchscreens die je in de muur kan inbouwen.
Groeten