Toon posts:

Tucano Work Out laptoptas

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, na lang zoeken naar een mooie laptoptas ben ik de tucano Work Out tegengekomen (zie ook Tucano.com). perfect voor wat ik zoek.

Echter deze is geschikt voor een 17 inch powerbook. Mijn laptop (Jewel 2500, 15,4 inch) past is redelijk in, maar heeft aan de zijkanten iets over (niet zo'n probleem) en komt net aan de bovenkant tegen de rits aan (rits gaat net dicht). Hier ben ik na verloop van tijd bang voor beschadiging.

Nu zag ik op hun website dat zij dezelfde tas hebben voor pc laptops, ik heb ze hierover gemaild maar nog niets ontvangen. Heeft iemand een idee waar deze pc uitvoering te koop is?

Bvd

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Als je in het bezit bent van een credit-card, of iemand kent die zo'n ding heeft, dan zou ik je aanraden op Ebay te gaan kijken. Daar is genoeg spul van Tucano te vinden. Een winkel met Tucano tassen ken ik verder ook niet.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Als je aan de zijkant iets overhoud kun je gewoon overwegen er een mooi stukje schuim tussen te maken (extra buffer). Ik zou zelf niet door al die hassle willen van het zoeken/ruilen/enz...