Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."
én je laat die tafelventilator niet het hele jaar zo staan, terwijl zo'n buis efficiënter, stiller en minder lastig is.
Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."
die van mij hoor ik ook nog hoor.Sick Nick schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:16:
Of je pakt gewoon een tafelventilator en laat die op de laagste stand ernaar blazen? Die zijn ook stil
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Goud is geen geld
Nog een suggestie is dan het instromende water in de reserator via een slangetje bovenin de pijp te sturen, omdat het water nu onderin 'geloosd' wordt en daar ook weer weggezogen wordt. Er kan dan misschien veel warm water onderin blijven zitten (ik weet niet hoe hard de 'straal' water is die uit het pompje komt).
Verwijderd
leg die mod wat breder uit heah
ik zou het nogal lastig bevestigen vinden.
ik denk, neem een koker, een vierkante plexi plaat.
maak een +- 92MM gat in het midden, of iets groter
plak het plexi met kit, seconde lijm, of lijm pistool vast.
maar gaatjes voor bevestiging in de plexi plaat.
en bevestig de fan.
zo das al een stuk beter... niet?
(ps... nee toch, niet Coolermaster fan op een zalman blok! haal op zijn minst een IBL, Papst, Xilence, Delta, of een van Ys-Tech)
[ Voor 15% gewijzigd door un1ty op 17-06-2005 19:26 ]
void main(){ printf("Hello tweakers!"); }
pijp: loodgieter ff bellen vragen voor een stukje PVCun1ty schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 19:22:
en hoe wil je die fan erop monteren.
leg die mod wat breder uit heah
ik zou het nogal lastig bevestigen vinden.
ik denk, neem een koker, een vierkante plexi plaat.
maak een +- 92MM gat in het midden, of iets groter
plak het plexi met kit, seconde lijm, of lijm pistool vast.
maar gaatjes voor bevestiging in de plexi plaat.
en bevestig de fan.
zo das al een stuk beter... niet?
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik zeg het; Gamma!
Ik heb zelf mooi UV groen plexi, dat samen met wat Clear plexi. zal er mooi uitzien
lijkt me leuk, krijg je straks geen PC-Mod meer maar RiP's
[ Voor 7% gewijzigd door un1ty op 17-06-2005 19:35 ]
Ik heb laatst ook de 2 8cm fans van mijn voeding vervangen door papsts en dat was wel een goeie actie!
Maar om nou te klagen dat ik niet gedetailleerd genoeg uitleg hoe je dat zou kunnen doen, dat vind ik wat overdreven. Mijn plaatje is toch erg mooi of niet?
hoe krijg je daar stroom? 1M van de kast af?
hoe zet ik die buis erop? want als ik die fan zo monteer dan komt het propellertje precies boven op de resator te liggen. waardoor die dus niet zal ronddraaien, of de hele koker draaid mee?
daar moet je even rekening mee houden voor de wat minder creatief gezinden
un1ty schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 07:38:
ja. maar je vergeet nog een paar dingen...
hoe krijg je daar stroom? 1M van de kast af?
hoe zet ik die buis erop? want als ik die fan zo monteer dan komt het propellertje precies boven op de resator te liggen. waardoor die dus niet zal ronddraaien, of de hele koker draaid mee?
daar moet je even rekening mee houden voor de wat minder creatief gezinden
Jeezz, voor sommige mensen is een beetje nadenken al te veel moeite. Het plaatje en het verhaal van The Merovingian is zeer duidelijk. En dat je dan wat eigen creativiteit moet toepassen is dan ook naar mijn mening logisch. Er kan je natuurlijk niet alles voor gekauwd worden.
thx voor de tip The Merovingian
[ Voor 4% gewijzigd door Xadeon op 18-06-2005 07:55 ]
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Mag ook zonder closeSprite_tm schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 09:07:
Hmmm, krek ja, doc is inderdaad een betere plek hiervoor. Movetje die kant op dus
Weer open dus..
Verwijderd
Zowiezo vind ik een Reserator niet praktisch, maar dat is persoonlijk.
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Verwijderd
Zowiezo vind ik een Reserator niet praktisch, maar dat is persoonlijk.
[quote]
oftopic
welk Wc systeem vind je dan wel praktisch?
oftopic
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Maar water op je radiateur laten verdampen is inderdaad een zeer goede koelmethode!
Verwijderd
Jaja, je waterkoeling koelen met een waterkoelingWater over je Reserator laten lopen koeld inderdaad als een tierelier, maar echt schoon is het niet. Geeft veel aanslag enzo.
Maar lees je het topic eerst even?
Dat klinkt mij inderdaad ook overbodig in de oren.Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2005 @ 00:29:
[...]
Jaja, je waterkoeling koelen met een waterkoeling
Maar lees je het topic eerst even?
Met meer uitleg hoe en wat precies kan het wat duidelijker/begrijpbaarder maken.
videokaart en chipset zijn er ook mee gekoeld.