Even een nieuwe topic want ik heb veel gezocht maar nog steeds niet gevonden.
Ik heb Tiscali met VODSL. [NR.2]
en ik heb gewoon een KPN aansluiting. [NR.1]
Wat ik wil bereiken is het dat ik extern gewoon [NR.1] bel maar dan geschakeld staat met
[NR.2]. en dat ik uitbel ook [NR.1] gebruik over het pricipe van [NR.2]
*21 zou kunnen maar dan betaal je kosten aan kpn. dus dat schiet niet op.
plus uitgaand bel je dan met je SIP nummer.
maar intern is het wel de bedoeling dat dat blijft zoals het nu is.
wil [NR.1] niet graag opgeven.
Uit handen geven aan Tiscali wil ik ook niet want ik wil evt bij een overstap naar een andere isp mijn nummer behouden en ik wil ook dat ik een fall-back heb van kpn als tiscali het met de verbinding laat afweten.
nu zijn er kastjes te koop (nergens te koop in nederland) waarmee je toestellen sip en vast kan schakelen.. maar weet ook niet of die doen wat ik hier bedoel..
iemand suggesties ?
Ik heb Tiscali met VODSL. [NR.2]
en ik heb gewoon een KPN aansluiting. [NR.1]
Wat ik wil bereiken is het dat ik extern gewoon [NR.1] bel maar dan geschakeld staat met
[NR.2]. en dat ik uitbel ook [NR.1] gebruik over het pricipe van [NR.2]
*21 zou kunnen maar dan betaal je kosten aan kpn. dus dat schiet niet op.
plus uitgaand bel je dan met je SIP nummer.
Op zicht geen erg iets als mijn eigen kpn niet meegezonden kan worden.Om voor de doorschakeling *21 te gebruiken is niet aan te bevelen. U betaalt namelijk de gesprekskosten van het doorgeschakelde gesprek.
maar intern is het wel de bedoeling dat dat blijft zoals het nu is.
wil [NR.1] niet graag opgeven.
Uit handen geven aan Tiscali wil ik ook niet want ik wil evt bij een overstap naar een andere isp mijn nummer behouden en ik wil ook dat ik een fall-back heb van kpn als tiscali het met de verbinding laat afweten.
nu zijn er kastjes te koop (nergens te koop in nederland) waarmee je toestellen sip en vast kan schakelen.. maar weet ook niet of die doen wat ik hier bedoel..
iemand suggesties ?