Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

<Telefoon kwijt> Wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds 2 weken mn telefoon kwijt. Ik ben hem kwijtgeraakt en naar mijn idee moet hij in mijn eigen huis liggen.. Nergens te vinden dus, misshcien met het vuilnis mee of het oud papier.

Ik hoopte dat ik hem nog zou vinden, vandaar dat ik ook nog geen nieuwe tel+abbo heb besteld.

Nu na 2 weken zonder telefoon moet ik toch echt opzoek naar een nieuwe..

Nu is mijn vraag, wat is over het algemeen het goedkoopst?

Zal ik ik mijn abbo vroegtjidig verlengen en verder gaan bij Telfort? Of mijn abbo afkopen en een andere abbo + tel. aanschaffen bij een andere provider (incl. nummer behoud)..?

Er zijn zoveel sites, zoveel aanbiedingen enz. Ik zie door de bomen het bos niet meer.. Wat zijn de betere onlinse gsm/abbo shops?

en wat zijn op dit moment goede aanbiedingen..?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je kan het beste je provider bellen om het nummer te blokkeren, en ze zullen je wel een nieuwe sim opsturen, zo doe ik dat zakelijk gezien altijd wel

[ Voor 45% gewijzigd door Gunner op 17-06-2005 16:37 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 13:55

TwoR

Gekleurde stippen

je oude provider bellen en vragen of ze op hetzelfde abbo een nieuwe sim willen sturen.
Dan hoef je alleen nog maar een goedkope telefoon op te zoeken.

Wat Gunner zegt dus.

[ Voor 11% gewijzigd door TwoR op 17-06-2005 16:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:37:
Je kan het beste je provider bellen om het nummer te blokkeren, en ze zullen je wel een nieuwe sim opsturen, zo doe ik dat zakelijk gezien altijd wel
Ja maar dan heb ik nog geen telefoon..

Zal dus een nieuw GSM moeten aanschaffen. Vraag me alleen af wat dan de beste keuze is...

Het abbo wat ik had was toch bijna ten einde dus zit er toch aan te denken om het abbo af te kopen en een nieuwe abbo+tel aan te schaffen..

wist van te voren al dat het beetje zinloos topic zou zijn O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 16:40 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:38:
Vraag me alleen af wat dan de beste keuze is.
Daar kunnen wij jou niet bij helpen ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

Zal dus een nieuw GSM moeten aanschaffen. Vraag me alleen af wat dan de beste keuze is.
dat kunnen wij niet voor jou bepalen, we weten je budget niet, en vooral we weten je smaak niet, ik kan wel zeggen koop een nokia/samsung/sony-nogwattes maar misschien vind je die wel helemaal niet mooi

wil je een kleurenscherm, een camera, mp3 mogelijkheid, gps ondersteuning enz. of helemaal niets en wil je gewoon alleen bellen/sms'en :?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

een simpele telefoon van 50 euro? (3310) :P (zonder 101 opties uiteraard ;) )

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Nieuwe SIM bestellen en een 2dehands telefoontje kopen, op marktplaats staan er genoeg :)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Inderdaad wat Bierkameel zegt, een 2e handse telefoon is met gemak de goedkoopste optie, en heb je voor een redelijke prijs (tussen de 100 en 200 euro) een nog redelijk 'luxe telefoon'

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:59

FaceDown

Storende factor.

Hoe lang loopt je abonnement nog?

Groetjes, FaceDown.

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 09:04
Kijk eens hier. :)

pepernooot

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[...]

Zal dus een nieuw GSM moeten aanschaffen. Vraag me alleen af wat dan de beste keuze is...

Het abbo wat ik had was toch bijna ten einde dus zit er toch aan te denken om het abbo af te kopen en een nieuwe abbo+tel aan te schaffen..

wist van te voren al dat het beetje zinloos topic zou zijn O-)
Waarom open je het dan :?

Ok, dat was een inkoppertje ;)
Dit topic gaat dicht maar om een andere reden. Het gaat er nu om welke telefoon + abonnement je het beste kunt aanschaffen, en dat is een vraag die alleen jijzelf (na wat rondkijken) kan beantwoorden.

Als je geen bovenmatige interesse hebt in telefoons, gaat de continue stroom aan advertenties in dagbladen, huis-aan-huis-folders wellicht aan je voorbij, maar als je er even op let, kom je genoeg super aanbiedingen tegen.

Je kunt op basis daarvan naar de winkel stappen en zeggen: "Die wil ik!" waarna het wordt geregeld en jij in ieder geval een recent populair toestel met het voor die specifieke winkel gunstigste abonnement de winkel weer uitstapt.

Je kunt ook wat informatie zoeken over abonnementen en toestellen, hier op GoT, www.telecomvergelijker.nl, www.kieskeurig.nl en www.bellen.com, zodat je erachter komt wat voor jou het perfecte toestel en abonnement is.

Als je er net zo veel/weinig moeite voor wilt doen als voor dit topic, raad ik je het eerste aan.
In alle andere gevallen het tweede :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.