Hi,
Met een budget van ongeveer 1200 euri (iets meer kan ook
), wilde ik deze pc gaan kopen:
Asus A8N SLI + Zalman ZM-NB47J
AMD athlon 64 3200+ + Zalman CNPS7700-CU
2x Asus Geforce EN6800Ultra 256mb + Zalman VF700-Cu
Corsair TWINX1024-3200XL
Creative Audigy Player 5.1 (van een vorige pc)
Create Inspire 5.1 boxen-set (ook van vorige pc)
Western Digital Caviar WD2000JD, 200GB (7200rpm, SATA, 8MB)
DVD-brander en een CD brander
floppy-drive
en dat alles in een Antec Sonata Pian Black kast (2 120mm fans, antec 380watt truepower voeding)
Ik ben van plan om hem bijna altijd aan te laten staan (om te downloaden), -in dit geval moet 'ie erg stil zijn, want hij moet op mn slaapkamer komen- maar ook om op te gamen.
Ik denk dat ik hem niet zo veel ga overclocken, geheugen en cpu een beetje misschien.
Samengesteld na een beetje research op internet, maar ik weet niet of t allemaal bij elkaar past;
is het koel genoeg, is de airflow een beetje normaal, kan de voeding t aan, past het allemaal wel in de kast, dat soort dingen, en ook heel belangrijk voor mij, of ie stil is.
Dat zou ik graag willen weten
En alle andere op- of aanmerkingen zijn natuurlijk ook welkom
Bedankt
Met een budget van ongeveer 1200 euri (iets meer kan ook
Asus A8N SLI + Zalman ZM-NB47J
AMD athlon 64 3200+ + Zalman CNPS7700-CU
2x Asus Geforce EN6800Ultra 256mb + Zalman VF700-Cu
Corsair TWINX1024-3200XL
Creative Audigy Player 5.1 (van een vorige pc)
Create Inspire 5.1 boxen-set (ook van vorige pc)
Western Digital Caviar WD2000JD, 200GB (7200rpm, SATA, 8MB)
DVD-brander en een CD brander
floppy-drive
en dat alles in een Antec Sonata Pian Black kast (2 120mm fans, antec 380watt truepower voeding)
Ik ben van plan om hem bijna altijd aan te laten staan (om te downloaden), -in dit geval moet 'ie erg stil zijn, want hij moet op mn slaapkamer komen- maar ook om op te gamen.
Ik denk dat ik hem niet zo veel ga overclocken, geheugen en cpu een beetje misschien.
Samengesteld na een beetje research op internet, maar ik weet niet of t allemaal bij elkaar past;
is het koel genoeg, is de airflow een beetje normaal, kan de voeding t aan, past het allemaal wel in de kast, dat soort dingen, en ook heel belangrijk voor mij, of ie stil is.
Dat zou ik graag willen weten
En alle andere op- of aanmerkingen zijn natuurlijk ook welkom
Bedankt
[ Voor 19% gewijzigd door ZGahn op 18-06-2005 00:05 ]