Ik ben een i-mode site in elkaar aan het zetten voor een projectje van school. Hierin probeer ik een dynamisch gegenereert formulier in een database te zetten. Dit gaat alleen niet helemaal goed (eigenlijk helemaal niet goed). De uiteindelijke bedoeling is dat wanneer je een checkbox aanvinkt dat de waarde van die checkbox opgeslagen wordt in een database.
Het formulier wordt op deze manier gegenereert:
Nu moet het nog in een database gezet worden. Ik heb op verscheidene manieren geprobeerd de data over te brengen naar een volgend document, maar ook dat is niet gelukt. Kan iemand helpen?
Het formulier wordt op deze manier gegenereert:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| [hr] $query = "SELECT * FROM RecIngr WHERE Recept = '".$ReceptNaam."'"; $result = mysql_query($query) or die("could not complete your query"); while(list($Id, $Recept, $Ingredient) = mysql_fetch_array($result)) echo( "<tr> <td> <input type='checkbox' value='$Ingredient'>$Ingredient<br /> </td> </tr> "); echo(" <tr> <td> <input name='submit' type='submit' id='submit' value='Verzend' action='./WinkelWagen.php'> </td> </tr> </table> </form>"); [hr] |
Nu moet het nog in een database gezet worden. Ik heb op verscheidene manieren geprobeerd de data over te brengen naar een volgend document, maar ook dat is niet gelukt. Kan iemand helpen?
[ Voor 14% gewijzigd door Creepy op 17-06-2005 16:56 . Reden: Code tags ]