Toon posts:

codecs for wmp

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

mijn vraag is waar kan ik alle codecs vinden voor windows media player of wat is de beste media player.

_/-\o_ _/-\o_ groetjes slappy _/-\o_ _/-\o_

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:49

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Probeer eens ffdshow.

Lees ook even deze: Registratievoorwaarden en faq

Toen waren beige computers heel gewoon.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hoi,

Als je alle codecs zoekt die er voor WMP zijn, dan moet je op Google eens rondkijken. Wat nou de beste media player is verschilt van persoon tot persoon, de 1 zweert bij VideoLan Client, terwijl de andere gewoon bij Windows Media Player blijft. :)

Hoe dan ook, op de huidige manier kunnen we weinig met je topic. Alle codecs (99% van die codecs zal je waarschijnlijk na installatie nooit gebruiken) kan je zelf makkelijk genoeg vinden met bijv. rond te kijken op Free-Codecs.com. :)

Ik zou je willen aanraden om Algemene gedragsregels (Netiquette), Policy: Alle regels die op het forum gelden en Software Algemeen - Beleid door te lezen. In de SA-FAQ staat ook nog een handig stukje mbt codecs. SA FAQ: multimedia :)

Ik denk dat je met de zojuist genoemde tips er wel moet uitkomen. Daarbij behoort dit toch wel tot enige basiskennis, waar je met eigen inzet zelf binnen luttele minuten een antwoord op had kunnen krijgen. :)

Signature

Dit topic is gesloten.