Toon posts:

Hoe moet ik te werk gaan met verwijderen van mijn videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb nu een nvidea geforce fx 5600xt en gaat een ati radeon 9800 pro in.
mijn vraag is moet ik van tevoren wat software verwijderen of kan ik die andere kaart er zo probleemloos in gooien. want er moeten iedergeval andere drivers geinstaleert worden,ik heb windows xp home op mijn pc staan.

_/-\o_ _/-\o_ groetjes slappy _/-\o_ _/-\o_

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Drivers verwijderen
Computer open, jezelf aarden en de oude kaart er uitslopen (vergeet de AGP retention clip niet!)
Nieuwe kaart er in duwen
Opstarten en drivers installeren

Niet moeilijk toch? :P

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:11

PD2JK

ouwe meuk is leuk

-Verwijder de nVidia display driver in Software, te vinden in configuratiescherm.
-Computer uit, ontlaadt jezelf door de computerkast/verwarmingsradiator aan te raken.
-Verwissel de kaart.
-Start de computer en installeer de drivers die je er bij kreeg of nog beter; download de nieuwste drivers van ATi.

/basic maar toch succes ermee.

Welkom op GoT btw... :)

[ Voor 10% gewijzigd door PD2JK op 17-06-2005 15:37 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ben het eens met de heren boven mij, maar mocht je toch een slechte performance krijgen dan kan het zijn dat er toch iets achter is gebleven, dat gebeurd helaas nog wel eens, wat ik zelf altijd doe als ik van merk wissel (dus ati -> nvidia of andersom) is windows er opnieuw op gooien