Toon posts:

Hoe altijd AA standaard aan in Omega drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein vraagje... Ik heb eindelijk mijn Blue Screens in BF2 weten te verhelpen door Omega drivers te gebruiken. Nu probeer ik alleen om standaard AA overal aan te zetten, maar ik snap die Omega software nog niet zo.

Bijgevoegd heb ik een plaatje van mijn instellingen - is dit juist op deze manier?
Bij de vorige ATI Control Panel had ik hem ook standaard aan staan en dat werkte wel, dus ik ben benieuwd of ik nu wat fout doe of dat het aan de drivers ligt.

Afbeeldingslocatie: http://img92.echo.cx/img92/1305/omega6la.jpg

Alvast heel erg bedankt!!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39
Eigenlijk is dit toch iets meer een videokaart only related topic.
---> VB dus :)

Verwijderd

De laatste slider geeft de waarde altijd of toepassings gestuurd aan d8 ik. Het is ondertussen al 6 maanden geleden datk een ati had 8)7

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als je je muis er boven houd, krijg je dan geen uitleg? Probeer anders eens die vraagteken rechts in de hoek (naast het kruisje), en klik daarna op een van die sliders. Ik heb verder geen antwoord op je vraag, maar misschien dat dit je kan helpen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26

Bever!

3

:D in bf2 zit een bug. als je aa forced in je cp dan krijg je geen AA.
Enkel als je de aa op application preference zet en in bf2 op 6x dan heb je correcte aa.

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
De eerste Slider is om te kiezen voor AA aan / application controlled.
De 2e Slider Om te kiezen tussen 2x/4x/6x AA
De 3e Slider om te kiezen tussen AA+T2 / AA+T3 (Wat houd dat T2/T3 in?)

Maar wat ik dus wel weet is dat je zoals jou instelligingen stonden de AA Application Forced is. Dus je AA zou in alle games standaard aan moeten staan.

Wat ik wel weet is dat als je in BF2 AA wilt hebben dat je bepaalde driver versies moet installeren. Probeer hier eens op te zoeken.

http://raptr.com/Doppert/about

Pagina: 1