goedemiddag,
ik heb al de hele ochtend google en deze site afgezocht naar een oplossing maar niks heef tkunnen baten.
ik heb
een laptop acer apsire (xp professional sp2) met een pcm1000 wireless ingebouwde card.
een zyxel 2602hw series modem (wireless lan)
ik heb wireless aangezet op de modem icm een key
probleem:
mijn laptop ziet de verbinding maar wanneer ik verbinding wil maken ermee, begint hij het type netwerk te detecteren en daarna krijg ik de melding:
"er kan geen verbinding met het geselcteerde netwerk worden gemaakt. het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik. vernieuw de lijst met beschikbare netwerken en probeer om opnieuw een verbinding te maken"
via een netwerkkabel heb ik trouwens wel gewoon verbinding.
wat heb ik geprobeerd :
firewall uitgeschakeld op mn laptop
dichterbij zitten met de laptop
drivers vernieuwd
drivers weggegooid, opnieuw geinstalleerd.
wireless lan op andere frequenties geprobeerd
ik heb wep key ingevoerd op mn laptop zoals hij in de wireless modem is ingevoerd
heeft iemand nog een tip/idee?
als ik niet volledig ben geweest, of als het een simpel antwoord betreft, alvast mijn excuses.
ik heb al de hele ochtend google en deze site afgezocht naar een oplossing maar niks heef tkunnen baten.
ik heb
een laptop acer apsire (xp professional sp2) met een pcm1000 wireless ingebouwde card.
een zyxel 2602hw series modem (wireless lan)
ik heb wireless aangezet op de modem icm een key
probleem:
mijn laptop ziet de verbinding maar wanneer ik verbinding wil maken ermee, begint hij het type netwerk te detecteren en daarna krijg ik de melding:
"er kan geen verbinding met het geselcteerde netwerk worden gemaakt. het netwerk is mogelijk niet meer binnen bereik. vernieuw de lijst met beschikbare netwerken en probeer om opnieuw een verbinding te maken"
via een netwerkkabel heb ik trouwens wel gewoon verbinding.
wat heb ik geprobeerd :
firewall uitgeschakeld op mn laptop
dichterbij zitten met de laptop
drivers vernieuwd
drivers weggegooid, opnieuw geinstalleerd.
wireless lan op andere frequenties geprobeerd
ik heb wep key ingevoerd op mn laptop zoals hij in de wireless modem is ingevoerd
heeft iemand nog een tip/idee?
als ik niet volledig ben geweest, of als het een simpel antwoord betreft, alvast mijn excuses.