Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Verzoek tot verbetering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers crew, _/-\o_

Ik ben een persoon die regelmatig jullie lieftallige en zeer volledige winkel kom bezoeken,
echter wat mij opvalt (en heel eerlijk, omdat ik het niet prettig vind zoeken ook irriteerd.) is dat wanneer ik voor intern geheugen ga zoeken het niet bepaald echt lekker gesorteerd is.

Voorbeeld:

Huidige situatie: 1GB PC3200 DDR, CL3 (Corsair CMX1024-3200)

Naar mijn mening ideale indeling: Corsair CMX1024-3200 | 1GB PC3200 DDR, CL3

Met name dat wat bold staat vooraan hebben zou zeer prettig zijn.

Gaarne uw mening en of wat de mogelijkheden zijn.

Vriendelijke groeten,

Elko Stoffels :*)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je wat specifieker zijn? (Bv. door wat URLs en/of een screenshot te geven.) :?

LaMa, blijkbaar is het wel te snappen. :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 17-06-2005 15:36 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

links onderin staat een search balk. Als je daar "CMX1024" in tikt, krijg je meteen alle betreffende Corsair modules te zien :)

De opmaak van de producten is namelijk [Grootte module]MB {x2 ([Grootte Geheugen]MB)} [Type Geheugen], [CL] ([Merk], {Productnaam/nummer])

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
En zoals ik dus probeer te opperen,

zou dan de opmaak van de producten voor intern geheugen niet makkelijker zijn zoals getoond hieronder:

([Merk], {Productnaam/nummer])[Grootte module]MB {x2 ([Grootte Geheugen]MB)} [Type Geheugen], [CL]

Mijn motivatie dat ik hierover begin in de eerste plaats is dat ook omdat bijvoorbeeld bij videokaarten wel het op zo`n manier word ingedeelt, zie voorbeeld:

Asus Radeon X300 SE-X/TD 64MB (PCI-e, DVI), Extreme AX300SE-X/TD

Een voorbeeld voor PVEN:

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/545/all

Gezien de meeste mensen waaronder ik toch meestal al een bepaald merk als voorkeur hebben.

Greetz Elko

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 16:00 . Reden: typ foutjes, ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Doe maar liever niet wat mij betreft. Met de huidige layout kan ik makkelijk alle modules van X mb vergelijken qua prijs. Mij boeit het merk niet zo, prijs des te meer :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Wat ik wel vervelend vind, dat er geen subcategorie voor notebookgeheugen is. Daar zijn er niet zoveel van en dat is lastig zoeken

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De huidige volgorde is juist genomen omdat dat de beste vergelijkingsmogelijkheid, tussen de verschillende merken, per module geeft. De meeste user zijn opzoek naar een bepaalde module ipv een bepaald merk.

Wanneer je, zoals Microkid al aangeeft opzoek bent naar een bepaald merk kun je de search gebruiken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Longbeard op 17-06-2005 16:05 ]

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:56:
Wat ik wel vervelend vind, dat er geen subcategorie voor notebookgeheugen is. Daar zijn er niet zoveel van en dat is lastig zoeken
Komt die dan hè

http://tweakers.net/price...x=5&y=12&show_no_prices=1

Verwijderd

Dan zie je niet alles, omdat SODIMM verschillend geschreven is. En als er een aparte categorie is, kun je op grootte zoeken. Das veel makkelijker.

Dit Is wel beter, maar dan staat nog alles door elkaar

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit is denk ik nog beter. ;)

SO DIMM (Laptopgeheugen)

Een aantal SO-DIMM geheugens heb ik gegarandeerd gemist. Wanneer je dus een product tegenkomt, die nog in de verkeerde categorie staat kun je dit het beste via het meldpunt aan ons doorgeven. Dat is voor ons het eenvoudigste en het snelst om de foutive vermeldingen te corrigeren. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Longbeard op 20-06-2005 11:17 ]

Pagina: 1