Ik ben hier een leuke uitdaging aangegaan. het is namelijk het volgende
We versturen een MMS via een GSM toestel, deze MMS wordt via de provider omgeleid naar een mailbox. De mail in de mailbox wordt ingelezen door een PHP script (so far so good).
Nu wil ik enkel de beelden er uit halen, geen probleem om de beeldcode er uit te halen met de functies imap_fetchstructure en imap_fetchbody
Maar nu komt ie
Ik wil de beelden weergeven, maar dat werkt niet, ik krijg de volgende foutmelding :
naargelang de soort van het beeld.
hier is de code, iemand een idee wat er mis kan zijn? de beelden zijn allemaal jpeg's
We versturen een MMS via een GSM toestel, deze MMS wordt via de provider omgeleid naar een mailbox. De mail in de mailbox wordt ingelezen door een PHP script (so far so good).
Nu wil ik enkel de beelden er uit halen, geen probleem om de beeldcode er uit te halen met de functies imap_fetchstructure en imap_fetchbody
Maar nu komt ie
Ik wil de beelden weergeven, maar dat werkt niet, ik krijg de volgende foutmelding :
PHP:
1
2
| Warning: imagecreatefromstring(): Data is not in a recognized format Warning: imagecreatefromstring(): Passed data is not in 'WBMP' format |
naargelang de soort van het beeld.
hier is de code, iemand een idee wat er mis kan zijn? de beelden zijn allemaal jpeg's
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| $mbox = imap_open("{***}", "$email", "***"); $headers = imap_headers($mbox); for ($index = 1; $index <= sizeof($headers); $index++) { $hoofding = imap_header($mbox, $index); $inhoud = imap_fetchstructure($mbox, $index); $im = imagecreatefromstring(imap_fetchbody($mbox, $index, $part)); } |