Toon posts:

[XP] Dial-up username en wachtwoord ook exporteren; hoe? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb even een vraagje over het kopiëren/backuppen van het Rasphone.pbk bestand.
Ik wil de gebruikersnaam en wachtwoord meekopiëren met het bestand zelf, omdat ik op een andere pc dit bestand ook wil gebruiken.

Als ik dit bestand kopieer naar de andere pc, zijn de gebruikersnaam en wachtwoord verdwenen en moet ik alles opnieuw instellen.
Weet iemand of hiervoor een oplossing is, zodat ik alles kan kopiëren/backuppen?

Alvast bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Welk OS hebben we het over? Verder verplaats ik ook je topic even :)

vraag over Rasphone.pbk instellingen backup > [] Dial-up username en wachtwoord ook exporteren; hoe? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 15:10:
Ik pas je topictitel even aan. Welk OS hebben we het over? Verder verplaats ik ook je topic even :)

Het gaat over Windows XP pro.

vraag over Rasphone.pbk instellingen backup > [] Dial-up username en wachtwoord ook exporteren; hoe? *
SA > WOS
Ok bedankt.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, gezocht en gevonden hierover? Op GoT is het wel de bedoeling dat je wat onderzoek doet voordat je een topic opent. Lees hierover meer in Software Algemeen - Beleid

Neem aan dat je je inbelverbindingen wil exporteren? Staan de wachtwoorden daarvoor niet ergens in het register? Zou me niet verbazen als dat aan je SID gekoppeld is. Met zwervende profielen in een AD omgeving gaat dat wel goed namelijk.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

getest en werkend bevonden: http://www.nirsoft.net/utils/dialupass2.html

Beetje google moet je wel kunnen toch?

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 18-06-2005 12:51 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device