Toon posts:

Afmetingen van zalman vf700 op 6800 GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een kast maken, en die wil ik zo klein mogelijk proberen te maken. Maar ik wil denk de zalman vf-700 aanschaffen en die op mijn 6800 GT zetten. Maar, ik moet de afmetingen weten van hoe breed de kaart dan word. Zou iemand het voor mij kunnen meten, want nergens kan ik het vinden. Ik wil dus de breedte weten van de 6800 GT met een vf-700 erop, want de zalman koeler steekt een stukje eruit.(geloof ik) Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Kan er echt niemand voor mij meten? Ik zou je heel dankbaar zijn :> ...

Verwijderd

Als je de kaart zelf hebt dan kan je het zelf toch wel meten ofniet.
Maar goed die zalman die steekt volgens mij bijna niks uit het zou misschien 1 cm zijn ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 12:09:
Als je de kaart zelf hebt dan kan je het zelf toch wel meten ofniet.
Maar goed die zalman die steekt volgens mij bijna niks uit het zou misschien 1 cm zijn ofzo
Ik heb die kaart wel, maar zonder die zalman. En de kast wordt denk eerder klaar dan dat ik de zalman in huis heb.

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Je hebt dan zeker de AGP-versie, die steekt inderdaad uit. Ik neem aan dat je al op de zalman-site hebt gekeken? Daar staan wat afmetingen met een tekening...

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:47
Kijk eens bij sapphire, die leveren een 6800 gt met een zl gemonteerde 700 koeler, misschien vermelden ze maten, geen tijd om nu te kijken.

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-08 11:39
Net ff gemeten:
Als je de kaart van bovenaf bekijkt, steken de vinnen van de VF700 ongeveer 0,5cm uit.
Als je het van de zijkant bekijkt, issie 4cm hoog.

Hopelijk kun je hier wat mee :)

Verwijderd

Topicstarter
SuB-ZeuZ schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 16:54:
Net ff gemeten:
Als je de kaart van bovenaf bekijkt, steken de vinnen van de VF700 ongeveer 0,5cm uit.
Als je het van de zijkant bekijkt, issie 4cm hoog.

Hopelijk kun je hier wat mee :)
Dankje! :>
Pagina: 1