Toon posts:

[BF2 Demo] Drie problemen tijdens spelen demo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het spelen van BF2 ben ik nu drie verschillende problemen tegengekomen.

De eerste is het feit dat ik soms korte tijd geen invoer meer heb via keyboard en/of muis. Dit terwijl de key en muis instellingen gewoon op default staan. Heb geen idee waar dit aan kan liggen. Bug in de demo misschien?

Het tweede probleem is dat ik al 3 keer heb gehad dat de PC helemaal opnieuw opstartte. Maar dat had misschien te maken met overclockte CPU, geheugen, videokaart. Heb nu alle hardware maar weer op normale waarden gezet. Dus hoop dat dit probleem daarmee voorgoed verholpen is.

Het derde probleem is een vastloper van BF2 vandaag, met foutmelding (iets van programma dat verwijst naar geheugen..bla bla bla). Het gebeurde toen ik er flink op los knalde met een pantserwagen. Na op ok te hebben gedrukt in de foutmelding sloot BF2 af en was ik weer in Windows :(
Ligt dit laatste probleem aan te weinig geheugen (512 MB) of is het een bug in de demo?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het eerste probleem zou kunnen komen door een te hoge FSB, het 2e probleem idem of de voeding

het derde probleem kan komen door slecht geheugen zou zeggen laat memtest86 er eens op los, het ligt iig niet aan de hoeveelheid geheugen

maar het zouden idd ook gewoon bugs kunnen zijn hoor :P