Toon posts:

Tijdslimiet internet

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een tool of is er een mogelijkheid om te zorgen dat medewerkers alleen tussen 12 en 13 gebruik kunnen maken van internet? Het gaat hier slechts om een paar pcs dus per pc installeren is geen probleem.

Na zoeken vondt ik enkel een paar proxyserver, maar deze konden het bovenstaande niet waar maken.

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-10-2025

Furinax

It'll only hurt until you die

in een draytek 2900 router zit het ingebakken.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:43

samo

yo/wassup

Op mn firewall (Sygate) kan ik tijden instellen waarop dataverkeer word toegelaten. Dan kan je per poort/applicatie beslissen wanneer het gebruikt kan worden.
Zeker als het op een gateway pc staat, kan dat handig zijn. Helaas kan het dan niet verschillen per user.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Software op de PC installeren heeft weinig zin om dat alle mogelijke manieren om die software te omzeilen ook gewoon op het internet vermeld staan. :)

Goede duidelijke afspraken kunnen vaak ook een hoop helpen. :)

Senile! Senile Oekaki

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Zoiets is echt wel te regelen; er worden al een aantal suggesties hierboven genoemd. Ik krijg alleen de indruk dat je zelf nog niks hebt gezocht, iets wat we wel van je verwachten als je hier een topic opent. Deze vraag is dan ook prima voor een heel eind zelf te beantwoorden. Wil je ajb éérst eens de mogelijkheden bekijken, mocht er niet tussenzitten open dan een nieuw topic en vermeld wat er niet goed is/was aan wat je al had gevonden...

Dit topic is gesloten.