Hi mensen,
Ik ben opzoek naar een magazine met goede artikelen over webdesign/development
om het abonnement op de C'T mee te vervangen hier op het bedrijf. Echter ik ben
niet zo thuis in al deze magazine's om een goed oordeel te vellen en om te weten
waar ik moet zoeken en waar ik op moet letten. Dus misschien dat jullie me uit
de brand kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een maandelijks blad(nederlands/
engels maakt niet uit) met artikelen voor de gevorderde webdeveloper en beginnend
webdesigner. Het hoeft niet naadloos aan te sluiten op mijn kennisniveau, liever te moeilijk
als te makkelijk. Aanleren van nieuwe skills is geen probleem, hebben jullie aanraders?
Ik heb hier eerder op het forum: http://www.computerarts.co.uk/ gevonden en ga er nu
eens op rondkijken wat het precies is. Mijn voorkeur gaat uit een een blad ipv een
online verhaal, al is een online magazine te preferen boven geen magazine. Het magazine
moet wel gaan over de huidge trends en technieken en niet alleen maar over hoe bijv.
php of css werkt. Het is namelijk deels de bedoeling om via dit magazine een beetje op te
hoogte te kunnen blijven van de huidige ontwikkelingen op webwereld gebied.
Ik ben opzoek naar een magazine met goede artikelen over webdesign/development
om het abonnement op de C'T mee te vervangen hier op het bedrijf. Echter ik ben
niet zo thuis in al deze magazine's om een goed oordeel te vellen en om te weten
waar ik moet zoeken en waar ik op moet letten. Dus misschien dat jullie me uit
de brand kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een maandelijks blad(nederlands/
engels maakt niet uit) met artikelen voor de gevorderde webdeveloper en beginnend
webdesigner. Het hoeft niet naadloos aan te sluiten op mijn kennisniveau, liever te moeilijk
als te makkelijk. Aanleren van nieuwe skills is geen probleem, hebben jullie aanraders?
Ik heb hier eerder op het forum: http://www.computerarts.co.uk/ gevonden en ga er nu
eens op rondkijken wat het precies is. Mijn voorkeur gaat uit een een blad ipv een
online verhaal, al is een online magazine te preferen boven geen magazine. Het magazine
moet wel gaan over de huidge trends en technieken en niet alleen maar over hoe bijv.
php of css werkt. Het is namelijk deels de bedoeling om via dit magazine een beetje op te
hoogte te kunnen blijven van de huidige ontwikkelingen op webwereld gebied.
[ Voor 14% gewijzigd door 0528973 op 17-06-2005 12:30 ]
Pascal