Toon posts:

[Samsung D500] Nieuwe bluetoothstick werkt maar half? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een paar weken geleden een "wireless optical desktop for bluetooth" gekocht. Installatie verliep niet echt geweldig. Nieuwe drivers gedownload en nu werkt ie gelukkig.

Alleen 1 probleem:
Ben ook in het bezit van de samsung d500 en had een sitecom bluetoothsticky om bestanden van mobiel naar pc te sturen.
Ik heb deze moeten verwijderen voor het bluetooth apparaat van de "wireless optical desktop for bluetooth".
Ik dacht dat het mogelijk was om via dat apparaat ook de d500 te benaderen. Hij zit het toestel wel alleen ik kan geen bestanden uitwisselen.

Mijn vraag dus: weet iemand of het mogelijk is om met de optical desktop de d500 goed werkend te maken.

Alvast bedankt,

cruijssen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan en verplaats je topic even :) Krijg je nog een foutmelding oid? Hoe probeer je precies die bestanden uit te wisselen; met de standaard Verkenner; of heb je daar een losse applicatie voor?

combinatie optical desktop for bluetooth en samsung d500 > [Samsung D500] Nieuwe bluetoothstick werkt maar half? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
nee niet met de verkenner wat daar is niets te zien van de d500.
Deed het eerst met bijgeleverde software van de vorige sitecomstick, alleen die heb ik moeten deinstalleren voor muis en toetsenbord, die anders niet zouden werken.