Ik word echt helemaal gallisch van die losse taakbalk in Word. Ik zie ook nergens een optie om deze vast te zetten zoals je dat wel met je startbalk (quicklaunch) en je favorieten enz. in Explorer/Mozilla kan doen. Weet iemand er misschien een tweak voor om deze vast te zetten?
Welke bedoel je precies? Knoppenbalken kan je vastzetten in de menubalk of via rechtermuisknop uitvinken maar dat bedoel je vast niet.
SA --> Officesuites en -software
SA --> Officesuites en -software
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ow, ik zie dat er pas sinds een maandje deze onderverdeling is van officesuites naast die van software alg. enzow. excuses
Ik bedoel het wel wat je zegt F_J_K, maar dat gaat niet in Word dmv rechtermuisknop of onder het menu Toolbars bij View?
Tis trouwens Word 2000, misschien dat dat de rede is?
Ik bedoel het wel wat je zegt F_J_K, maar dat gaat niet in Word dmv rechtermuisknop of onder het menu Toolbars bij View?
Tis trouwens Word 2000, misschien dat dat de rede is?
raar, ik zou het niet weten in de userinterface, maar het kán wel met VBA:
commandbars("foo").protection=msoBarNoMove.
Je kunt trouwens in vba) exact aangeven wat wel en niet mag met een commandbar:
commandbars("foo").protection=msoBarNoMove.
Je kunt trouwens in vba) exact aangeven wat wel en niet mag met een commandbar:
Met deze eigenschap wordt de manier waarop de opgegeven opdrachtbalk wordt beveiligd tegen wijzigingen door de gebruiker, als resultaat gegeven of ingesteld. De waarde van deze eigenschap kan een of meer van de volgende MsoBarProtection-constanten zijn: msoBarNoProtection, msoBarNoCustomize, msoBarNoResize, msoBarNoMove, msoBarNoChangeVisible, msoBarNoChangeDock, msoBarNoVerticalDock of msoBarNoHorizontalDock. Long, Lezen-schrijven.
Aanvullende informatie
Als u de constante msoBarNoCustomize gebruikt, kunnen gebruikers een werkbalk niet aanpassen en geen knoppen toevoegen of verwijderen.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland