Toon posts:

dvd combinatie met brander

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel eens gehoord dat sommige combinatie's met dvds en brander niet werken. Nu heb ik zelf een lite-on dvd brander een philips dvd+r schijfjes. Als ik ga branden en ik wil de inhoud bekijken staat er niets op de dvd, terwijl als je onderop de dvd kijkt kan je duidelijk zien dat er wel gebrand is.
Klopt het dat sommige combinaties niet werken, valt er wat aan te doen en zo nee, kan je bij het aanschaffen van lege dvd'tjes checken of een combinatie werkt?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

eeh, eerst zoeken, dan topic openen?

[search="lite-on" media]

faq:
OM FAQ / Beleid:wat is de beste media

Jouw probleem klinkt als iets anders, en om nou te verklaren dat de media niet werkt in je brander na 1 dvd kapot gefikt te hebben. Echter ik heb mijn glazen bol vanochtend geformateerd, en die is nu even buiten gebruik.

[ Voor 33% gewijzigd door leuk_he op 17-06-2005 11:41 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
ik post zo'n topic niet als ik 1 dvd'tje kapot heb gefikt. Het zijn er zeker al een stuk of 10. Maar goed.....andere merken dvd's werken wel :S

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:42:
ik post zo'n topic niet als ik 1 dvd'tje kapot heb gefikt. Het zijn er zeker al een stuk of 10. Maar goed.....andere merken dvd's werken wel :S
Zo'n topic is redelijk zinloos als je niet meld welke lite-on (die mannen hebben er talloze van gemaakt) met welke firmware en welke dvd (philip maakt ze al jaren) met werlke mediacode je gebruikt. Vandaar mijn "glazen bol" opmerking :D

En dan zelfs past het waarschijnlijk beter in een ervaringen met media topic.

Ja GOT heeft een redelijk strakke Policy: Alle regels die op het forum gelden waar je vast vaker op gezwezen bent.... :O

offtopic:
PS, je mag OOK andere mensen helpen ipv altijd zelf een topic te open :)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-01 16:26
Firmware update al geprobeerd? (oftewel: heb je de faq al doorgenomen? :P)
edit: spuit11

[ Voor 22% gewijzigd door stefan001 op 17-06-2005 11:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu inderdaad firmware geprobeerd. Nooit eerder gedaan, dus wist ook niet zo goed wat het inhield. Maar het is gelukt, en hij brand nu mijn dvd'tjes perfect!

Toch bedankt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

't Staat gewoon in de FAQ van dit subforum. Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed :) Of je de volgende keer eens wat meer inzet wil tonen en probeert gebruik te maken van menselijke logica en researchvermogen, voordat je een topic opent. De FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum is echt wel een van de eerste plaatsen om te kijken voor een antwoord :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.