Toon posts:

Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, ik moet zoeken, maar ik ben lui en om door de cpu's het mobo niet meer te zien vraag ik het gewoon.

Ik wil nieuw systeempje samenstellen om ff lekker te oc'en.

Mijn gedachten gaan uit naar een thunderbird 800, maar wat kan ik dan beter nemen, een socket-a of een slot-a. En ook welke cpu-fan moet ik nemen?

En de vervolg vraag is welk mobo ik het beste kan nemen, zal wrs. wel een asus of abit worden maar welke precies?

Graag reacties.

TIA

Verwijderd

LOT A is DOOD.... DUS SOCKET bord..... koop een ABIT of ASUS. wil je overclcoken kies die ABIT...

wil je DDR wacht dan nog ff.....

verder ik zou een TB nemen boven DUROPN veel zeggen duron voor t geld,...... maar zonde want met bepaalde operaties is TB echt veel sneller... DUS... ik ozu alleen misschien een snellere nemen....

Verwijderd

verder ik zou een TB nemen boven DUROPN veel zeggen duron voor t geld,...... maar zonde want met bepaalde operaties is TB echt veel sneller... DUS... ik ozu alleen misschien een snellere nemen....
Durons zijn wel beter over te oc'en (en ik kan het weten: Duron 600@1050 :))

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 12:33
Op vrijdag 12 januari 2001 13:48 schreef The_Master_KOD het volgende:
LOT A is DOOD.... DUS SOCKET bord..... koop een ABIT of ASUS. wil je overclcoken kies die ABIT...
[...]
Sorry hoor maar de ASUS is net zo geschikt in oc'en als de ABIT hoor. En ik kan het weten: TB 750 @ 945MHz. De ASUS is veel stabieler.

Wat je moet nemen:
- TB 800
- ASUS A7V
- Alpha/Delta combo als CPU fan voor wreed overclocken... :P.

Verwijderd

Okay gewoon nog hooguit een maandje wachten en neem dan de abit kt7a, durontje er in van 700 mhz effe op 150 x 7 zette en huppekee, een turbo sys.

iedereen jaloers op jouw systeem

Kijken nog niet kopen

Verwijderd

Topicstarter
Waarom zou ik een maandje wachten??

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op maandag 15 januari 2001 11:50 schreef Woebes het volgende:
Waarom zou ik een maandje wachten??
DDR RAM ondersteuning en FSB van 266(dat laatse heb je al, maar alleen met ondersteuning voor SDRAM)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1