[V&A] V&A down?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb de laatste weken de ervaring dat ik alle links op de Tweakers site zie, behalve de tab Vraag&Aanbod; deze is leeg (de laatste 3 posts zijn niet weergegeven). Als ik dan in V&A ga worden de categorien ook niet aangegeven, enkel de getallen van het aantal ads.

Ik kan op Tweakers nergens een melding vinden van een downtime ofzo, wat is er aan de hand?

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Al eens de dingen gedaan die in Buyers Zone FAQ *laatste update: 16 mei 2005* zijn beschreven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Je bent wel ingelogd? Geen firewall applicaties geïnstalleerd die Javascript blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Haha, dat van die adblocking dat was het. :) Is er recent iets verandert dat ervoor zorgt dat het tegenwoordig niet meer zonder die extra instelling werkt? Daarvoor nooit problemen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

mbvisiontt schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:17:
Haha, dat van die adblocking dat was het. :) Is er recent iets verandert dat ervoor zorgt dat het tegenwoordig niet meer zonder die extra instelling werkt? Daarvoor nooit problemen namelijk.
Het lijkt er inderdaad op dat de adblocking rules van Norton recentelijk met een update zijn aangepast, en dat dat nog meer false positives oplevert dan voorheen al het geval was :/
Saillant detail is overigens dat Norton ook een interne whitelist heeft van een aantal grote sites waarvan juist geen reclame geblokkeerd wordt.

Overigens kunnen wij er niet wakker van liggen. Reclame blokkeren is broodroof, en dat je daardoor niet van alle features gebruik kan maken is dan eigenlijk in onze ogen 'eigen schuld dikke bult'. Vervelend wordt het pas als gebruikers een product gebruiken waarbij ze zich niet bewust zijn van het feit dat dit product ook dit soort 'features' in zich heeft - en dat komt helaas dus ook veel voor.

Norton producten hebben bij ons wat dat betreft een nogal negatief imago. In onze ogen gaan deze producten te ver in het creeeren van een (schijn)veiligheid die eerder problemen oplevert voor de gebruiker dan gemak, en dan heb ik het nog niet eens over de bugs die er al jaren in zitten waardoor bijvoorbeeld hier op GoT grote topics vernaggelt kunnen worden doordat Norton de HTML source afkapt op 512KB.

Mijn advies: gebruik gewoon een ander product ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Welk Norton onderdeel doet dat dan crisp?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

PcDealer schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:26:
Welk Norton onderdeel doet dat dan crisp?
Adblocking features zitten meen ik in Norton Firewall en Norton Internet Security, maar ik ben niet echt goed op de hoogte van hun produktreeks...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

crisp schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 22:28:
[...]

Adblocking features zitten meen ik in Norton Firewall en Norton Internet Security, maar ik ben niet echt goed op de hoogte van hun produktreeks...
Ah, net de dingen die ik niet gebruik :)
Hoewel in NIS wel Antivirus mee is geleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 22-06-2005 22:43 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Ik heb het hele Norton circus verder niet eens actief draaien, vandaar dat ik daar niet aan gedacht had. Wat betreft adblocking is broodroof: daar zit wel wat in uiteraard, maar de ads gaan vaak ook té ver, vandaar het negatieve imago rond ads. Er is voor allebei de 'kampen' iets te zeggen.

Mijn probleem is opgelost in elk geval zoals gezegd, thanx daarvoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Tnet heeft daarom een reclamebeleid dat gericht is op zo min mogelijk iritatie voor de bezoeker. Andere sites maken er inderdaad wel eens een potje van, dus vaak is het zo dat de goeden weer onder de kwaden moeten lijden - hoewel de adverteerders zich ook wel eens op hun hoofd mogen krabben...

Intentionally left blank

Pagina: 1