Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] Post komt ineens in verkeerde topic terecht

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Linkje naar post

Deze message van mij staat in eens (na een week ofzo) in het bovenstaande topic. Terwijl het een reactie is op een ander topic (zie ook antwoord wat er bij staat), ik kan het originele topic niet zo een twee drie terug vinden maar dit lijkt me een bugje.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[rml]w_beens in "[ phpMyAdmin 2.6.1] Fout: mbstring PHP ex..."[/rml] + [rml]blaatkoetje in "[ phpMyAdmin 2.6.1] Fout: mbstring PHP ex..."[/rml] bedoel je, wat is daar mis mee want ik zie het gewoon in [rml][ phpMyAdmin 2.6.1] Fout: mbstring PHP extensie[/rml] staan?

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 17-06-2005 10:34 . Reden: juiste message ID ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
mijn reply gaat over exchange server, terwijl de post over PHP gaat, het antwoord gaat ook over exchange.... (of zie wat anders dan wat jij ziet), zal ff een screendumpje maken straks...

ik ben nog naar het andere topic aan het zoeken....

Verwijderd

Topicstarter
my bas, browerverschilletje werk en thuis dicht

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OK :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.