Wie weet met welk programma je kan meten hoeveel dataverkeer een site tjekt, als je meerdere sites op een virtual server host???
dus per sites het aantal dataverkeer
dus per sites het aantal dataverkeer
vanaf volgende week niet meer neeOp vrijdag 12 januari 2001 13:46 schreef HGM het volgende:
rednax.nl ==> d135173.upc-d.chello.nl [213.46.135.173]
?????
die heb ik al geinstalleerd, maar echt betrouwbaar is die volgens mij niet.Op vrijdag 12 januari 2001 14:09 schreef CubicQ het volgende:
Ik zou dat gewoon met een log-analyzer doen, iets als webalizer. Als je tenminste per virtual server host een aparte logfile bijhoudt.
Waar komt ie te staan??Op vrijdag 12 januari 2001 14:21 schreef rednax het volgende:
[..]
vanaf volgende week niet meer nee
bij widexs of 2fast.nlOp vrijdag 12 januari 2001 16:10 schreef HGM het volgende:
[..]
Waar komt ie te staan??
Verwijderd
Even twee dingen: 1) je hoeft niet voor iedere aparte server een logfile aan te maken; je kunt ook alles in 1 file gooien en dan splitlogs gebruiken om die automatisch te splitsen per website. Scriptje daarvoor zit bij de apache distributie.Op vrijdag 12 januari 2001 14:24 schreef rednax het volgende:
[..]
die heb ik al geinstalleerd, maar echt betrouwbaar is die volgens mij niet.
ik zoek dus een proggie die AL het verkeer naar een domein bij houdt (dus ook ftp/mail als dat kan)
Verwijderd
Op je RAQ2 of RAQ3 kun je het proggieMaare, ff weer to-the-point; ik wil ook wel weten hoe je data kan meten als admin
Verwijderd
zou je misschien ff uit kunnen leggen hoe dat werkt??Op vrijdag 12 januari 2001 23:59 schreef vink het volgende:
[..]
hoeft niet voor iedere aparte server een logfile aan te maken; je kunt ook alles in 1 file gooien en dan splitlogs gebruiken om die automatisch te splitsen per website. Scriptje daarvoor zit bij de apache distributie.
Verwijderd
Heb geen raqOp zaterdag 13 januari 2001 02:01 schreef TheCell het volgende:
[..]
Op je RAQ2 of RAQ3 kun je het proggie
Musita gebruiken: www.musita.com
Hmm ik ben bang dat er wat dingen over in m'n contract staan dat ik niet het resultaat van 2 jaar statistieken-scripts hacken mag postenOp zaterdag 13 januari 2001 02:16 schreef ultimater het volgende:
[..]
zou je misschien ff uit kunnen leggen hoe dat werkt??
zodat ik dus per domein het data verkeer zie en niet bij webalizer alles door elkaar.
1
2
| LogFormat "%V %h %l %u %t \"%r\" %>s %b \"%{Referer}i\" \"%{User-Agent}i\"" vcombined
CustomLog /var/log/apache/access_log_www vcombined |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| #!/bin/bash
cd /stats/logs/split
for site in `ls -1 -d *`
{
echo $site
if [ ! -d /stats/webalizer-www/$site ]; then mkdir /stats/webalizer-www/$site ; fi
/usr/bin/webalizer -q -p -c /stats/conf/template.cfg -r $site -s $site -n $site -o /stats/webalizer
-www/$site /stats/logs/split/$site
} |