Toon posts:

[V&A]zoekopdracht geeft niet alle resultaten weer?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in V&A gezocht in de subdirectorie moederborden op "P4C800" maar het viel me op dat 1 van de 4 resultaten wordt weggelaten, namelijk die uit amsterdam. ik heb toen andere trefwoorden gebruikt op die titel van amsterdam zoals Sata enz. maar die advertentie wordt op 1 of andere manier niet weergegeven als matchend zoekuitkomst.

is dit nou een bug of doe ik wat verkeerds?

dan nu ff een ander meer offtopic vraagje wat me nu wel bezighoudt:

ik heb net ff gekeken in V&A of er een bestaand topic bestond en mijn oog viel op een gesloten topic waarin gevraagd wordt of een userbeoordeling gewijzigd kon worden.

deze meneer heeft tot nu toe al -6 als cijfer en zo te lezen al 3 mensen belazerd door hun betaalde product nooit op te sturen, mijn vraag is nu, hoe is dit mogelijk op tweakers.net? hier kan je toch niet reggen met hotmails dus jullie hebben providermailadres en zodoende is deze meneer toch op te sporen met behulp van politie of zo?

ik heb me altijd veilig gewaand op tweakers.net omdat je hier moeilijk de boel kon belazeren omdat je geen anonieme mailadressen kon gebruiken om te reggen. dan is mijn vraag ook nog waarom deze meneer nog steeds toegang heeft tot V&A sectie en zijn account niet gwoon opgeheven is?

begrijp me goed, ik val niemand aan en ik bekritiseer het beleid niet, ik heb alleen vragen en ik hoop dat ik antwoorden kan en mag krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zo te zien zit er een bug. Kun je deze melden op Dev Track :)

Helaas komen dergelijke incidenten mbt het handelen in V&A voor, echter zoals in de voorwaarden van Vraag en Aanbod staat vermeld, is Tweakers.net geen partij in de overeenkomst. www.tweakers.net is alleen het advertentie medium, vergelijkbaar met een krant, waar geadverteerd kan worden.

Ten aanzien van het opsporen en het aanklagen van de persoon achter de advertentie. Zelfs zonder anonieme emailadressen is het voor Tweakers.net niet mogelijk om de betreffende persoon achter de user op te sporen. Daarnaast is Tweakers.net geen partij in de overeenkomst en zal dus zelfstandig geen aanklacht bij de politie kunnen indienen. De aanklacht zal dan ook door de bedrogen partij(en), bij de politie, ingedient moeten worden. Politie en justitie hebben de gerechtelijke opsporings middelen, die Tweakers.net, niet heeft, zij kunnen met de juiste papieren de gegevens van de user, bij Tweakers.net, opvragen.

Aangezien Tweakers.net geen middelen heeft om de waarheid tussen de partijen te achterhalen, deze middelen staan in Nederland alleen ter beschikking van justitie, is het voor ons niet mogelijk om te bepalen, "wie gelijk heeft". Tweakers.net kan en wil daarom geen maatregelen nemen, tegen die user(s) met een negatieve Feedback.

De User Feedback is juist gecreëerd om de koper en verkoper inzicht te geven in het handelen van de mogelijke partner in de overeenkomst. De User Feedback dient dan ook om je mede-tweaker te waarschuwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ben wel geschrokken eerlijk gezegd, ben niet naief of zo maar ik vond juist dat tweakers.net veiliger was dan marktplaats of andere verkoopsites.... gisteren nog een hele rits oplichterpraktijken doorgegeven aan speurders.nl meldpunt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 11:45 ]