Sinds enige tijd ben ik overgestapt naar het Telfort netwerk, maar het bereik is een drama in mijn woonplaats. Op mijn werk bijvoorbeeld (in het centrum van Waddinxveen) kan ik helemaal niet bellen, ook buiten niet. Aan het toestel ligt het niet. Ik krijg ook veel klachten van klanten die via AH Mobiel (Telfort netwerk) bellen. Die hebben ook geen tot zeer weinig ontvangst.
Inmiddels heb ik een Vodafone abonnement aangevraagd. Ik ben wel m'n nummer kwijt, maar ik kan nu weer fatsoenlijk bellen. Alleen mijn Telfort contract loopt nog tot november. Zijn er stappen die ik kan ondernemen om hier onderuit te komen? Volgens Telfort loop ik te zeuren en functioneert het netwerk prima en kom ik daarom niet in aanmerking voor compensatie.
Inmiddels heb ik een Vodafone abonnement aangevraagd. Ik ben wel m'n nummer kwijt, maar ik kan nu weer fatsoenlijk bellen. Alleen mijn Telfort contract loopt nog tot november. Zijn er stappen die ik kan ondernemen om hier onderuit te komen? Volgens Telfort loop ik te zeuren en functioneert het netwerk prima en kom ik daarom niet in aanmerking voor compensatie.