Prijzen winnen met rates op reacties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:14

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik heb daarnet even het forum doorzicht + de frontpage voor een antwoord op mijn vraag maar heb die niet kunnen vinden.

Op de frontpage zie je vele mensen weleens reacties geven op nieuws artikelen en degelijke. Nu Kom ik ook op het forum wat reacties tegen om oneerlijke rates die gegeven zijn. Nu denk ik bij mijzelf, wat maken ze zich nou druk. Of waarom uberhaubt rates lopen uitdelen?.

Kan je met de hoogste score prijzen winnen ofzo?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik gok dat je op het modereren doelt en dat is TMF-spul :) .

FA > TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het modereersysteem is ingevoerd om de nutteloze reacties in te perken en dat is ook gelukt, naast het feit dat het systeem een stuk meubilair is geworden van de frontpage. Voordat er een modereersysteem was, kon je in een nieuwartikel over Linux een Intel-AMD-flamewar tegenkomen, maar in een aankondiging van een nieuwe videokaart weer een scheldkannonade over Microsoft. De reacties liepen dermate uit hand dat er een systeem is opgezet waarmee geregistreerde gebruikers punten kunnen toekennen aan reacties die waardevol zijn. Dat heeft vele voordelen, maar ook nadelen. De voordelen die dit systeem biedt zijn zwaarder dan de nadelen, dus bkijven we bij het modereersysteem :).

Je zal wat info kunnen halen uit TMF FAQ.

[ Voor 6% gewijzigd door Robin op 16-06-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 12:47

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Het scoren van goede punten voor je post is puur iets wat je ego streelt. Tweakers.net geeft je de mogelijkheid je je mening of kennis van feiten de wereld in sturen op een site die door veel mesnen gelezen worden, als je mening dan gewaardeerd wordt is dat leuk om te weten.. toch. Als het je echt niks kan schelen, waarom zou je dan posten.
Het modden gaat meestal heel redelijk, maar soms dus even niet. Ik maak me er nooit zo druk over, meestal trekt het na een dag wel weer bij, maar toch kijk ik bijna altijd wel even waarop een reactie is ge-eindigd. Kortom, nee, er zijn geen prijzen, en er is niks te winnen of krijgen, het is puur voor jezelf (toch?)

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik vind dat er soms toch wel erg vreemd of hard gemodereerd wordt :X |:(
Dus er zou ook wel eens een systeem mogen komen die de gebruiker checkt op zijn modden, want ik vraag me af of het altijd wel eerlijk gaat (in de zin dat sommige misschien altijd negatief modden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

botoo

💀 too old to die young

Nee Buzzfuzz, het gaat zeker niet altijd eerlijk, maar daar proberen we hier wat aan te doen. Als je verkeerd gemodde reacties hier doorgeeft kunnen we het bekijken en zo nodig corrigeren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1