[PHP] Query string achterhalen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil van gameservers van battlefield 2 informatie kunnen ophalen, maar ik weet niet welke query ik daarvoor naar de gameserver moet sturen.

Dus ik dacht als ik nou die in-game browser gegevens laat ophalen en dan met een packet sniffer bekijken welke gegevens hij verstuurd. Maar dit blijkt niet zo makkelijk te zijn. Ik haal er in ieder geval niks zinnigs uit.

Weet iemand hoe dit kan of makkelijk weet iemand al wat de query moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 'the old days' was dit inderdaad zo simpel als jij omschrijft. Toen de makers van Drakan stopen met hun 'master server' heb ik nog bijna 1,5 jaar een master server gedraaid, louter door het netwerkverkeer te sniffen en te reverse engineeren.

Ik vrees echter voor je dat het tegenwoordig niet zo makkelijk meer is. Door het enorme aantal cheaters bij on-line games, is men dit verkeer steeds beter gaan beveiligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah das inderdaad jammer. Zou wel leuk zijn als je dit soort server gegevens op je internetpagina kan zetten. Net zoals het player login systeem van bf2 zullen ze ook niet opensource van maken denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat heb je nu zelf al geprobeerd? Wat heb je al gevonden? Software zoals qstat kan van een behoorlijk aantal games statistieken tonen en dit is prima te intergeren in je eigen software.

Tip: lees voordat je de volgende keer een topic opent ff P&W FAQ - De "quickstart" door zodat je ziet wat we eigenlijk van een topicstart verwachten hier in Programming & Webscripting ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Creepy op 16-06-2005 22:47 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat bf2 nog niet zo lang uit is, is er nog weinig over te vinden, daarom dacht ik zelf achter deze informatie te komen via een packet sniffer. Maar dit schijnt niet te werken. Andere manieren zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er niets over kunt vinden dan is sniffen toch echt de enige manier.

Welke sniffer gebruik je? Wat krijg je dan te zien?

Vaak wordt er voor het verkeer wat jij bedoelt een TCP verbinding gebruikt (as oppose to UDP).

Zie je uberhaupt geen verkeer (als in: verkeer waarvan je weet dat het bij de game hoort) of kun je uit het verkeer dat je ziet geen wijs worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie deze code als tcp packet
Een MAC-header
Een IP header

En je echte data:
0024 00 50 A8 DD C1 A0 .P¨.Á
002A 00 00 00 00 70 02 ....p.
0030 FF FF 4F 8D 00 00 ..O�..
0036 02 04 05 B4 01 01 ...´..
003C 04 02 ..

[ Voor 35% gewijzigd door curry684 op 17-06-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Zou het hier iets mee kunnen te maken hebben ?

klikken

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

I_M_P_A_C_T schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 01:33:
Zou het hier iets mee kunnen te maken hebben ?

klikken
Wat heeft het bannen van gemodde bf2 servers nu te maken met het kunnen bekijken van de statistieken wat gebeurt door een client?? Juist, niks ;)

Als het protocol nog niet bekend is gemaakt dan kan je de tcp of udp packets gaan zitten reverse engineren, maar als je geen idee hebt waar je dan mee bezig bent dan gaat je dat echt niet zo snel lukken. Overigens kan je met een stukje data uit een willekeurig pakket echt helemaal niks ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Creepy op 17-06-2005 10:49 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nja lijkt niet dat we eruit gaan komen voordat de protocols bekent worden gemaakt. Gooi maar slotje op dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:03:
Ik zie deze code als tcp packet
[...]
Ik ben even zo vriendelijk geweest om je MAC en IP headers weg te editen, je private IP-adres wil je niet publiek op een forum posten :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1