Ik kom er ff niet meer uit. Ik wil het volgende bereiken: een winkelwagentje met de bestelde items. Per item wordt het volgende weergegeven: titel, aantal, prijs p. stuk, totaal prijs. Nu wil ik een textbox die automatisch een functie aanroep als de waarde wordt veranderd.
Ik weet nu hoe ik dynamisch een control maak en dat je die via een placeholder kan plaatsen. Ik maak de lijst op de volgende manier (niet de slimste manier maar wel effectief!):
Ik heb een literal en die stop ik via een functie vol met een tabel. Dus
Ik heb overal gezocht voor voorbeelden van hoe je een winkelwagentje goed kan maken, maar daar tussen heb ik geen goede voorbeelden gevonden.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Alvast bedankt!
Ik weet nu hoe ik dynamisch een control maak en dat je die via een placeholder kan plaatsen. Ik maak de lijst op de volgende manier (niet de slimste manier maar wel effectief!):
Ik heb een literal en die stop ik via een functie vol met een tabel. Dus
Visual Basic .NET:
Nu wil ik dat op de plaats van aantal de textbox komt met de functie eraan. Hoe kan ik dit op een effectie manier doen. 1
| literal.text = "<tr><td>titel</td><td>aantal</td></tr>" |
Ik heb overal gezocht voor voorbeelden van hoe je een winkelwagentje goed kan maken, maar daar tussen heb ik geen goede voorbeelden gevonden.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 22:26 ]